مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه حبیب ابن مظاهر:
حجت الاسلام حسینی مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه حبیب ابن مظاهر گفت: شهدای مدافع حرم در این دوره توانستند با بصیرتی که دارند در صراط مستقیم قدم بردارند.
کد خبر: ۸۸۶۴۷۰۵
|
۰۶ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۷:۵۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از سپاه تهران بزرگ ؛حجت الاسلام حسینی در حاشیه مراسم وداع و تشییع پیکر مطهر شهید مدافع حرم عبد العظیم سخی داد با اشاره به خصوصیات بارز شهدا مخصوصا شهدای مدافع حرم که در خارج از مرزها و برای دفاع از اسلام مقابل کفر مردانه ایستاده اند، بصیرت و پیروی از کلام مولا و رهبرمان را از ویژگی های بارز و شاخص شهدا بیان کردند.

وی گفت: طبق فرمایشات مقام معظم رهبری شهدای مدافع حرم با شهدای 8 سال دفاع مقدس متفاوت‌اند و باید گفت، اجر شهید مدافع حرم که برای دفاع از جبهه مقاومت، اسلام، ارزش‌ها و آرمان‌ها حرکت می‌کند و برای دفاع از ارزش‌ها و ‌آرمان‌های اسلام ، خاک نمی‌ شناسد ثواب بیشتری می‌برند و اجر آن‌ها در برابر شهدای دیگر بیشتر است.

مسئول نمایندگی ‌ولی‌فقیه در ناحیه حبیب ابن مظاهر با اشاره به اینکه اگر این شهدا نبودند اثری از اسلام، ارزش‌ها، قرآن، و جمهوری اسلامی در جامعه نبود گفت: در مقابل تهاجم فرهنگی دشمن یک عده آگاهانه به همه دنیا و دنیاپرستی پشت کرده‌اند و راه شهادت را دنبال می‌کنند.

حجت الاسلام حسینی نیک افزود:  شهدای مدافع حرم در دوره آخرالزمان توانستند با بصیرتی که دارند در صراط مستقیم قدم بردارند و از خاک و ناموس مسلمانان با تمام جان دفاع کنند.

وی همچنین در ادامه توضیحاتی نیز در مورد  ایام ماه مبارک رمضان و خارج شدن از فضیلت های ماه شعبان داد و گفت: روزه گرفتن در سه روز پایانی شعبان ثواب زیادی دارد و قلب، روح و جسم را برای ورود به ماه رمضان آماده می کند.

مسئول نمایندگی ‌ولی‌فقیه در ناحیه حبیب ابن مظاهر ادامه داد :ماه مبارک رمضان راه میانبر برای رسیدن زودتر به خداست که رحمت خداوند بر بندگانش و آن مغفرت و جنبه فیض عامّش بیش از سایر ماهها برای افراد است و ماهی است که  که انسان در آن چه روزه داشته باشد، صائم باشد یا نباشد، تغییر را در وضع و کیفیّت خودش ملاحظه می‌کند یعنی آن حکومت و غلبه قوای معنوی روزه بر کلیه افراد به نحوی است که خواهی نخواهی انسان را متأثّر می‌کند، حالا چه برسد به اینکه خود انسان صائم باشد و از بهترین اقسام صوم هم دارا باشد.


ارسال نظرات