امام جمعه دلیجان

سند ۲۰۳۰ یونسکو به دنبال نفوذ فرهنگی و گسترش تفکر لیبرالی

امام جمعه دلیجان با اشاره به به سند2030 اشاره کرد و گفت: دشمن با اجرای این سند به دنبال نفوذ فرهنگی و توسعه تفکر لیبرالی در کشور است چراکه این سند مبانی دینی و اعتقادی و سبک زندگی ایرانی اسلامی را هدف گرفته است.
کد خبر: ۸۸۶۴۷۴۰
|
۰۶ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۶

به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ حجت الاسلام محمدتقی کرامتی امام جمعه دلیجان در خطبه‌های نماز جمعه این هفته: ماه رمضان را بهترین فرصت برای عبادت و بندگی دانست و گفت: رعایت شئون اسلامی در این ماه بر همگان ضروری است.

وی افزود: در ماه مبارک رمضان بهترین فرصت است که درد نیازمندان را درک کنیم و بیش از پیش به فکر اقشار و محرومان جامعه باشیم.

امام جمعه دلیجان در بخش دیگری از سخنان خود به سند2030 اشاره کرد و گفت: دشمن با اجرای این سند به دنبال نفوذ فرهنگی و توسعه تفکر لیبرالی در کشور است چراکه این سند مبانی دینی و اعتقادی و سبک زندگی ایرانی اسلامی را هدف گرفته است.

حجت‌الاسلام کرامتی به حضور مردم در روز انتخابات اشاره کرد و افزود: حضور پرشور مردم در پای صندوق های رای خنثی کننده توطئه های دشمنان و حافظ ارزش های اسلامی و انقلابی بود. اگرچه در این انتخابات شاهد تخلفات گسترده ای بودیم.

وی با اشاره به جنایات اخیر آل‌خلیفه در بحرین گفن: خون مردم بی گناه و مظلوم بحرین سرانجام به بار خواهد نشست و طومار حاکمان زور و استبداد برچیده خواهد شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات