روز گذشته؛

کاروان پیاده زائران شهر آفتاب به پانزدهمین منزل خود(قزوین) رسید

مسئول کاروان پیاده زائران حرم امام راحل با اعلام این خبر گفت: این کاروان پس از طی ۶۰۰ کیلومتر راه به پانزدهمین منزل در قزوین رسید.
کد خبر: ۸۸۶۴۷۶۴
|
۰۶ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۳

احمد تيزچنگ در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان‌شرقی، افزود: اعضای این کاروان بیست و سومین سال متوالی است که پیاده از تبریز حرکت کرده و همزمان با ارتحال امام راحل به تهران رسیده و در آیین ارتحال بنیانگذار جمهوری اسلامی در چهاردهم خرداد شرکت می کنند.

وی ادامه داد: این کاروان هرسال در ۱۷ منزل و 59 روستا برنامه های مختلفی را در این راستا برگزار می کند که امسال در ۱۵ منزل و ۴۸موقف تا به امروز برنامه داشته است.


 

تيزچنگ برنامه های اجرا شده را در قالب یادواره و برنامه های فرهنگی در جهت احیای وصایای امام راحل و منویات رهبری با تاکید به اقتصاد مقاومتی عنوان کرد.

مسئول کاروان پیاده امام علی(ع) اضافه کرد: 15روز گذشته این کاروان با 85نفر  پس از اقامه نمازجمعه تبریز با بدرقه نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و مردم تبریز حرکت خود را آغاز کرد که امروز نیز با توجه به ماه مبارک رمضان از این منزل بازمی گردد تا اعضای آن به ندای الهی در ماه رمضان لبیک گویند.

 

تیزچنگ اظهارداشت: امروز از آخرین منزل(قزوین) به طرف زیباشهر(آخرین موقف) حرکت کردیم که در آن پس از اقامه نمازجمعه و تجلیل از کاروان پیاده این شهرستان که حرکت خود را از 9سال پیش آغاز کردند، به طرف تبریز حرکت خواهیم کرد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار