مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد ایلام؛
سارائی گفت: سندشیطانی 2030 در تقابل با اسلام ناب است و هدف از اجرای آن تربیت انسانهای ایرانی با فرهنگ لیبرالی غرب است و سیطره کامل آمریکا برجهان بدون لشگرکشی و جنگ.
کد خبر: ۸۸۶۴۸۰۲
|
۰۶ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۰
به گزارش سرویس بسیج دانشجویی خبرگزاری بسیج، امید سارائی، مسئول بسیج دانشجویی دانشگاهآزاد ایلام با تاکید بر اینکه سند منحوس 2030چه هدفی را دنبال می‌کند،گفت؛ مهم‌ترین هدف پنهان شده در این سند، تغییر الگوی آموزش کشورهای اسلامی بر اساس طراحی آمریکا است که گامی بلند در جهت سیطره این کشور بر همه فرهنگ‌های جهان است.

وی هدف شوم آمریکا را از سندهای اینچنینی تفوق کامل بر جهان دانست و افزود: این الگو این امکان را پدید می‌آورد که تمامی کشورهای جهان، با هزینه خودشان و با تلاشی همه جانبه برای آموزش فرزندانشان،در اصل انسان‌هایی با ملیت آسیایی و آفریقایی و ... و با هویت و فرهنگ و تربیت آمریکایی تربیت کنند!! واضح است که چنین طرحی در آینده‌ای نه چندان دور منجر به سیطره و تفوق کامل آمریکا بر همه شئون جهان خواهد شد، بدون نیاز به لشگرکشی و جنگ!
 
عضو شورای تبیین مواضع کشور گفت:در اقدامی جالب توجه، قائم‌مقام وزیر علوم در امور بین‌الملل از نماینده یونسکو درخواست می‌کند برای هماهنگی بیشتر با ایران «بخوانید آموزش مدیران و معلمان ایرانی برای اجرای مو ‌به ‌موی سند 2030» زمینه تربیت ایرانیان در یونسکو سپس بازگشت آنان به ایران را فراهم کند! این دقیقا گام دوم اجرای این طرح پس از تصویب پنهانی است، یعنی تربیت نیروی انسانی برای پیشبرد اهداف طرح!
 
وی با اشاره به اینکه هنوز از مجلس شورای اسلامی که قرار بود در راس امور باشد و در موضوعاتی به مراتب بی‌اهمیت و بی‌ارزش، پرهیاهو ظاهر می‌شود، در این باره هیچ شنیده نمی‌شود، گفت: آنها حتی از حق قانونی خودشان یعنی لزوم ارائه تعهدات بین‌المللی به مجلس برای بررسی و تصویب هم دفاع نمی‌کنند!
 
سارائی گفت: خوشبختانه آیت‌الله مکارم شیرازی، موضعی بسیار دقیق، عالمانه و منطبق با متن سند اتخاذ کرده است. ایشان چندروز قبل و در جلسه درس خارج خود، سخنان مهمی بیان کردند که نشان از عمق خطرات این سند را دارد.

 وی افزود: این سوال برای امثال بنده پیش می آید که چطور سندی در سازمان ملل تدوین میشود و به امضاء تمام کشورهای جهان ازجمله ایران میرسد و مسئولین میگویند ما مؤظف به اجرای آن نیستیم .این چه منطقیست ؟

این فعال دانشجویی در ادامه گفت:چرا دولتمردان فکر میکنندمالک وصاحب این مملکت ومردم هستند؟چرا مردم را ولی نعمت خود نمیدانند و آنها را رعیت خود فرض میکنند؟چرا بجای هشتادمیلیون نفر تصمیم گیری میکنند؟

سارائی گفت: جای تعجب است که چرا قرارداد ها و سندهایی را که امضاء کردند عملا بالای بیست سال و یا بیشتر از آن عمردارند؟ آقایان با چه مجوزی برای تاریخ یک ملت تصمیم گرفتند و تعهد دادند؟این اندک سوالاتیست که امیدواریم ریاست محترم جمهور یاکابینه ی ایشان جواب دهند!؟

وی در پایان گفت:سند ۲۰۳۰سبک زندگی مردم را هدف قرار داده است. و بیشترین تأثیر را برافکار جوانان خواهد گذاشت



ارسال نظرات