خبرهای داغ:
امام‌جمعه فولادشهر

اگر نگران دین بچه‌های مردم بودید که سند۲۰۳۰ را مخفیانه امضاء و ابلاغ نمی‌کردید!

حجت الاسلام سرافراز می گوید: دولتمردان اگر نگران دین بچه‌های مردم بودند که سند۲۰۳۰ را مخفیانه امضاء و ابلاغ نمی‌کردند.
کد خبر: ۸۸۶۴۸۱۱
|
۰۷ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۳
به گزارش خبرگزاری بسیج از فولاد شهر؛امام‌جمعه فولادشهردر خطبه‌های نماز جمعه این هفته مصلای بزرگ فولادشهر با اشاره به در پیش بودن ماه مبارک رمضان گفت: اباصلت هروى روایت کرده است که در جمعه آخر ماه شعبان به خدمت حضرت امام رضا (ع) رفتم و حضرت فرمود، ای اباصلت بیشتر ماه شعبان سپری شد و این آخرین جمعه آن است پس کوتاهی گذشته خود در این ماه را، جبران کن.

حجت‌الاسلام مسعود سرافراز افزود: روایت‌شده است که امام رضا(ع) به اباصلت هروى تأکید می‌کردند که در آخرین جمعه ماه شعبان بسیار قرآن بخوان و توبه کن تا وقتی‌که ماه رمضان می‌آید برای خدا خالص شوی و هیچ امانتی و دِینی به گردنت نباشد مگر این‌که أدا کرده باشی.

 

وی بابیان اینکه حفظ ارزش‌های اسلامی و حرمت ماه مبارک رمضان بر همگان واجب است تأکید کرد: کسانی که به هر دلیل نمی‌خواهند یا نمی‌توانند در ماه رمضان روزه‌بگیرند باید حرمت این ماه را حفظ کنند.

 

خطیب نماز جمعه فولادشهر متذکر شد: نیروی انتظامی و دستگاه‌ قضا باید با افرادی که حرمت این ماه عزیز را نگه نمی‌دارند و تظاهر به روزه‌خواری می‌کنند برخورد جدّی داشته باشد و مردم هم نباید در مواجهه با روزه‌خواری در ماه رمضان بی‌تفاوت باشند.

امام‌جمعه فولادشهر با توجه به مشارکت ۷۳ درصدی مردم کشورمان در انتخابات اخیر خاطرنشان کرد: انتخابات دوازدهمین دوره ریاست‌جمهوری به پایان رسید و آقای روحانی همچون رؤسای جمهور پیشین، حضور خود بر مسند ریاست قوه مجریه را تمدید کرد و حدود ۵۸ درصد آرا به آقای روحانی تعلق گرفت وجدی‌ترین رقیب او نزدیک به ۳۸ درصد آرا را به خود اختصاص داد.

 

وی افزود: نکته قابل‌توجه، بلوغ سیاسی امت حزب‌الله بود چراکه با همه بی‌تدبیری و تخلفات و کندی عمل مُنشیان و عاملان اخذ رأی، به اهالی فتنه ۸۸ فهماندند که برای آنان مصالح نظام و انقلاب از کرسی‌های قدرت چهارساله مهم‌تر است.

 

حجت‌الاسلام سرافراز تأکید کرد: اخلاق پیروزی حکم می‌کند که با پایان انتخابات، هیجانات رقابت‌های انتخاباتی به فراموشی سپرده شود اما منتخب مردم در اولین نشست خبری خود با حضور اصحاب رسانه در مسیری قدم نهاد که نشان می‌داد رئیس‌جمهور همچنان در فضای پیش از ۲۹ اردیبهشت‌ماه متوقف‌شده است!

 

وی بابیان اینکه چنین اظهاراتی در شأن رئیس‌جمهور منتخب ملت ایران نیست، تصریح کرد: البته وقتی رییس‌جمهور این‌گونه اظهارنظر کند از مشاور او در جشن پیروزی در مبارکه دیگر انتظاری نیست که ائمه جمعه را هم دروغ‌گو خطاب کند و بگوید، ائمه جمعه دروغ کمتر بگویند تا جوان‌ها رغبتشان به نماز جمعه بیشتر از کنسرت شود.

 

حجت‌الاسلام سرافراز یادآور شد: ما اعتقاد نداریم که نمازهای جمعه خالی از جوانان است چراکه می‌بینیم جوانهای عزیز انقلابی را که هر هفته در صفوف به‌هم‌پیوسته نماز جمعه گردهم می‌آیند، ولی به شما حق می‌دهیم، چراکه خودتان در نمازهای جمعه حضور نداشته و ندارید لذا کافر همه را به کیش خود پندارد.

 

امام‌جمعه فولادشهر بابیان اینکه اگر شما نگران خلوت شدن نمازهای جمعه بودید که این‌گونه ابتذال و اختلاط پسر و دختر را ترویج نمی‌کردید خاطرنشان کرد: شما اگر نگران دین بچه‌های مردم بودید که سند۲۰۳۰ را مخفیانه امضاء و ابلاغ نمی‌کردید!

 

خطیب نماز جمعه فولادشهر افزود:جای بسی تامل دارد که در ابتدا سند۲۰۳۰ را مخفیانه امضاء می‌کنید و متعهد می‌شوید به اجرای آن، بعد علناً دروغ می‌گویید و مظلوم‌نمایی می‌کنید که از ظلمی که به معلم‌ها شده است نمی‌گذریم.

ارسال نظرات