مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه سیریک:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه سیریک،گفت: ماه رمضان ماهی پربرکت و همراه با رحمت، آمرزش و بهترین ماه نزد خداوند است.
کد خبر: ۸۸۶۴۸۲۳
|
۰۶ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۴
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج استان هرمزگان،حجت الاسلام اربابی مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه سیریک ظهر امروز در مراسم افتتاحیه کلاس های ماه مبارک رمضان در جمع کارکنان سپاه سیریک عنوان کرد:ماه رمضان ماهی پربرکت وهمراه با رحمت و آمرزش وبهترین ماه نزد خداوند است.
نعیم اربابی افزود: ماه رمضان روزهایش بهترین روزها ،شبهایش بهترین شبها و ساعاتش بهترین ساعات است و اعمال در این ماه مقبول در گاه الهی است واین ماه فرصت خوبی است برای نزدیک شدن به خداوند .
وی افزود: تلاوت قرآن ،رسیدگی به محرومان ومستمندان ف حفظ زبان از تهمت ودروغ وغیبت ومهربانی با کودکان و سالمندان و حفظ اعضا وجوارح از گناهان بهترین اعمالی است که در ماه مبارک رمضان می توان انجام داد.
مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه سیریک در پایان خاطر نشان کرد: هرکس در این ماه شر خودرا از مردم باز بدارد خداوند متعال غضب خود را در قیامت از او باز می دارد وهرکس در این ماه یتیمی را گرامی بدارد خداوند اورا در قیامت گرامی می دارد وهرکس در این ماه صله رحم واحسان باخویشاوندانش داشته باشد خداوند اورا به رحمت خود در قیامت وصل می کند .
ارسال نظرات