معاون فرهنگی اجتماعی شهرداری تبریز:

ماه رمضان سرشار از معنویت/ راه اندازی کرسی های پاسخ به شبهات

معاون فرهنگی اجتماعی شهرداری تبریز در آیین استقبال از ماه خدا در عمارت تاریخی شهرداری این کلان شهر گفت: تک تک لحظات ماه مبارک رمضان سرشار از عطر معنویت و رحمت الهی است.
کد خبر: ۸۸۶۴۸۴۲
|
۰۶ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۸
به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی به نقل از سازمان فرهنگی هنری شهرداری تبریز، حجت الاسلام احمد حمیدی با اشاره به ویژگی های معنوی این ماه خاطر نشان کرد: ماه مبارک رمضان گوشه ای عنایات خاصه حضرت حق بر بندگانش است و ما می توانیم از برکات بی شمار این ماه به بهترین وجه بهره مند شویم.

وی افزود: همه ما به میهمانی ماه خدا دعوت شده ایم و باید تا می توانیم از برکات این ماه بهره مند شویم و فیوضات آن بهره ببریم.

معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری تبریز در ادامه گفت: بخشی از برنامه‌های فرهنگی ماه مبارک رمضان در راستای تکریم مناسبت‌های ویژه این ماه از قبیل ولادت امام حسن(ع)، شهادت امام علی(ع)، شب‌های احیا، روز قدس و عید فطر و بخش دیگر در قالب اجرای ویژه برنامه‌های فرهنگی و هنری در محلات و مناطق دوازده گانه پیش بینی شده است.

وی، راه‌اندازی کرسی های پاسخ به سوالات شرعی در مراکز فرهنگی شهرداری در ایام ماه مبارک رمضان، برگزاری مراسم ختم قرآن در مساجد و مراکز اجتماعی و فرهنگی شهرداری و برگزاری مسابقات فرهنگی و هنری از جمله مسابقه احکام روزه، مسابقه سفره آرایی در مراکز فرهنگی شهرداری را از دیگر برنامه‌های معاونت فرهنگی و اجتماعی شهرداری در این ماه مبارک عنوان کرد.

حجت الاسلام حمیدی افزود: شهرداری تبریز با اجرای طرح‌های فرهنگی وهنری واجتماعی و برنامه‌های فضاسازی شهری، تلاش گسترده خود را برای تزریق روحیه و نشاط معنوی در کالبد شهر و در بین شهروندان به کار گرفته است.
ارسال نظرات
آخرین اخبار