امام جمعه مه ولات بیان داشت: با سفر ترامپ به عربستان باعث طرح ائتلاف غربی و عربی علیه بیداری و مقاومت اسلامی شد.
کد خبر: ۸۸۶۴۸۹۵
|
۰۵ خرداد ۱۳۹۶ - ۲۱:۳۰
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، حجت الاسلام محمدعلی میری ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته در مصلی نماز جمعه شهر فیض آباد خطبه اول ضمن توصيه به تقوا و دوري از گناهان، تقواي الهي را از جمله اهداف روزه داري در ماه مبارك رمضان بر شمردند و  با استفاده از آیه  ۱۸۰ سوره بقره گفت: انسانهایی که در این ماه روزه واقعی بگیرند گناهانشان بخشیده می شود.

میری به خطبه خاتم الانبیاء(ص) در جمعه آخر ماه شعبان در خصوص ماه مبارک رمضان اشاره و اظهار داشت: ای بنده گان ماه رمضان روی کرده است به شما ماه خدا و در این ماه برکت، رحمت و مغفرت آورده و ماه رمضان بالاترین ماه می باشد چرا که روزهایش بهترین روزها، شبهایش بهترین شبها و ساعاتش نیز ارزشمند ترین ساعتها و اعمال مورد قبول پروردگار و دعاهایتان مستجاب می شود.

حجت الاسلام میری در خطبه دوم با اشاره به مناسبتها در اولین سفر خارجی رئیس جمهور آمریکا به منطقه و عربستان یادآور شد: با سفر ترامپ به عربستان باعث طرح ائتلاف غربی و عربی علیه بیداری و مقاومت اسلامی شد و بعد از عربستان سفر به سرزمین های اشغالی و حمایت از رژیم صهیونیستی و طرح دوباره سازش با اسرائیل و نیز پیامدهایی در پی داشته است.

خطیب جمعه مه ولات تصریح کرد: پیامد این سفر حمله  و تهاجم وحشیانه عوامل وابسته رژیم آل خلیفه به منزل عالم وارسته و انقلابی آیت الله شیخ عیسی قاسم و تعرض به حامیان و همچنین کشتن تعدادی که تا به حال ۵ شهید و ۱۰ مجروح و بازداشت هایی گسترده را داشته است.

امام جمعه مه ولات گفت:حمله به منزل آیت الله شیخ عیسی قاسم که عالمی وارسته و انقلابی  است در واقع حمله به شرافت و حیثیت همه مسلمانان جهان است جنایتی که با یورش به بیت این عالم مجاهد بود قلب صدها هزار مسلمان اهم از شیعه و سنی را جریحه دارنمود و همچنین نقاب از چهره واقعی عاملان استکبار،آل سعود و آل خلیفه را کنار زد

ارسال نظرات
پر بیننده ها