سایه جنگ بواسطه حضور انقلابی و پر شور تبدیل به امنیت شد

میرشکار با اشاره به اینکه برخی افراد ساده‌لوح بر این باورند و اعلام کردند که سایه جنگ را برجام از سر کشورمان برداشته است، گفت: این افراد باید بدانند سایه جنگ به واسطه حضور همیشه در صحنه مردم و اقدامات انقلابی و پرشورشان از سر کشورمان برداشته شده است.
کد خبر: ۸۸۶۴۹۶۲
|
۰۶ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۴
به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، سردار علیجان میرشکار در چهارمین سالگرد مدافع حریم ولایت بسیجی شهید حمزه حاجی‌زاده در گلزار شهدای آستان امامزاده ابراهیم(ع) با بیان اینکه اسلام دین بسیار زیبایی است و از کامل‌ترین دین لحاظ می‌شود، اظهار کرد: اسلام دینی است که می‌تواند زندگی دنیایی بشری را به سرمنزل مقصود برساند و حیات اخروی ماندگار را رقم بزند.

وی با اعلام اینکه دینی که بتواند زندگی بشری را به سعادت برساند با مخالفانی همراه است و دشمنانی مقابل آن می‌ایستند، افزود: جهاد از فروع دین است هر چند اسلام می‌خواهد برای سعادت دنیا و آخرت مردم از مستضعفان دفاع کرده و مقابل مستکبران ایستادگی کند.

این یادگار هشت سال دفاع مقدس با تأکید بر اینکه اهل بیت و معصومان جایگاه مجاهد در راه خدا را به زیبایی بیان کردند، ادامه داد: امام سجاد(ع) در صحیفه سجادیه 54 دعای ارزشمند را گردآوری کرده بنابراین در دعای 27 که از بلندترین دعاها محسوب می‌شود جایگاه سرباز دین، نیازمندی‌ها، ضرورت حمایت از سربازان اسلام و اهداف جهاد در راه خدا به روشنی اعلام شد.

میرشکار با اشاره به اینکه اگر حکومت‌ها بتوانند امنیت را در جامعه برقرار کنند آن جامعه می‌تواند از لحاظ سیاسی، فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی رشد بالنده داشته باشد، یادآور شد: امروزه آن تلاطم و ناامنی که در منطقه و کشورهای آسیای غربی مشاهده می‌کنیم به دلیل نبود امنیت است.

وی با بیان اینکه در کلام اهل بیت آمده است که امات ائمه برای آن بوده تا مردم متفرق نشوند، گفت: جهاد برای اسلام عزت می‌آورد و این مهم از درهای خداوند بر روی بندگان است که با معامله با خداوند بازگشایی می‌شود.

میرشکار با اشاره به اینکه اگر بین مؤمنان جهادی لازم شود جز افراد پیر، ناتوان، کودکان و معلولان بر همه لازم است تا در آن شرکت داشته باشند، بیان کرد: افرادی که در راه اسلام لباس رزم به تن می‌کنند همانند رزمندگان هشت سال دفاع مقدس، مدافعان حریم ولایت، مدافعان حریم اهل بیت و سربازان اسلام با دیگر افراد تفاوت زیادی دارند زیرا هستی و همه زندگی خود را به کف گرفته و با تمام توان در راه خداوند مقابل مستکبران ایستادگی می‌کنند.

وی خاطرنشان کرد: کسانی می‌توانند در راه خدا دست به جهاد بزنند که زندگی مادی و دنیایی را نادیده گرفته و خود را محصور در دنیا نبیند همچنین افرادی که برای رسیدن به منافع دنیا از همه هستی‌شان می‌گذرند به جهاد نمی‌رسند.

این فرمانده هشت سال دفاع مقدس با اعلام اینکه می‌بینیم افرادی که برای منافع دنیا به همه چیز چنگ می‌اندازند و برای رسیدن به مطامع دنیایی اعلام می‌کنند که من سرهنگ نیستم، گفت: این واژه باعث تحقیر نظامیان می‌شود اگر در عمل هم این جمله محقق شود باید ببینیم این افراد کجای کار هستند و قصد دارند چه بکنند.

میرشکار با اعلام اینکه باید در حرف زدن معیارمان امام امت و رهبر انقلاب باشند، افزود: باید نظر این دو فرد بزرگ در دین و کشور را در مورد نظامیان و مدافعان حریم ولایت و امامت بدانیم.

وی با اشاره به اینکه هدف‌مان در دنیا تلاش برای پیاده کردن اهداف دین است و در این راه پر فراز و نشیب قطب‌نما ولایت باشد، ادامه داد: متأسفانه در جامعه نتوانستیم امام‌مان را درست بشناسیم و درست به مردم بشناسانیم.

یادگار هشت سال دفاع مقدس با اشاره به اینکه قدردان امنیت کشورمان نیستیم، یادآور شد: شهید حاجی‌زاده از نمونه‌های بارز دین‌داری و ولایت‌مداری بود که در راه خداوند برای دفاع از حریم ولایت و وطن مقابل دشمنان اسلام ایستادگی کرده و تکه تکه شد.

وی با تأکید بر اینکه شهدا نیاز به سالگرد، یادواره و جشنواره ندارند بلکه از ما می‌خواهند تا در مسیرشان حرکت کرده و زندگی فردی، اجتماعی و سیاسی خود را با آنها هماهنگ باشیم، خاطرنشان کرد: شهدا هدف‌شان عند ربهم یرزقون بود.

میرشکار با بیان اینکه امروزه رزمندگان کشورمان در مرزها از نیروی انتظامی، سپاه، بسیج و ارتش جانانه می‌کوشند تا امنیت فردی به خطر نیافتد، ادامه داد: تمام تلاش خود را به کار می‌بندیم و خودمان را فدا می‌کنیم تا امنیت حتی یک فرد ایرانی به خطر نیافتد.

وی با اعلام اینکه باید هوشیار باشیم که امروزه توپخانه دشمن مرکز فرماندهی نظام و ولایت فقیه را می‌کوبد، یادآور شد: در اندیشه والای امام راحل سه اصل مردم، مکتب و ولایت جایگاه ویژه‌ای داشت.

میرشکار با بیان اینکه افراد زیادی این روزها سعی دارند تا ولایت را از مردم جدا کرده و به نام خود مصادره کنند، ادامه داد: عده‌ای هم بیکار نیستند و می‌خواهند مردم را از ولایت جدا کنند که کور خواندند.

وی بیان کرد: حضور رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس، خیابان‌های حلب در سوریه، دفاع از حریم اهل بیت و وطن به خاطر دفاع از مکتب اسلام و قرآن است هر چند هم ولی فقیه، هم مردم و هم رزمندگان به دنبال این دو مهم هستند.

یادگار هشت سال دفاع مقدس خاطرنشان کرد: دفاع از مکتب اسلام و قرآن توسط مردم با حضور گسترده و بی‌نظیر در انتخابات، راهپیمایی‌ها، روز قدس و 22 بهمن محقق می‌شود که خلق حماسه‌ها تأمین‌کننده امنیت جامعه است.

میرشکار با اشاره به اینکه برخی افراد ساده‌لوح بر این باورند و اعلام کردند که سایه جنگ را برجام از سر کشورمان برداشته است، گفت: این افراد باید بدانند سایه جنگ به واسطه حضور همیشه در صحنه مردم و اقدامات انقلابی و پرشورشان از سر کشورمان برداشته شده است.


ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار