قربانی با بیان اینکه در بیش از ۲۰۰ بقعه مراسم تفسیر قرآن با حضور روحانیون دینی برگزار می‌شود، اضافه کرد: بحث تفسیر مباحث اخلاقی نیز در دستور کار قرار دارد.
کد خبر: ۸۸۶۴۹۸۴
|
۰۶ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۵
به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، حجت‌الاسلام مسعود قربانی اظهار کرد: به‌مناسبت ماه مبارک رمضان برنامه‌های فرهنگی مختلفی در دستور کار اداره‌کل اوقاف و امور خیریه مازندران قرار دارد.

وی بیان کرد: با حضور ۵۰ نفر از روحانیونی که از قم اعزام شدند در امامزاده‌های دارای مجتمع فرهنگی در قالب خیمه‌های معرفت دوره‌های ویژه برگزار می‌شود.

معاون فرهنگی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه مازندران ادامه داد: این دوره‌ها در سه بخش مشاوره خانواده، کودک و وقف براساس نیازمندی‌های روز جامعه ازجمله دارو، درمان، پژوهش و تحقیقات است.

قربانی با بیان اینکه در بیش از ۲۰۰ بقعه مراسم تفسیر قرآن با حضور روحانیون دینی برگزار می‌شود، اضافه کرد: بحث تفسیر مباحث اخلاقی نیز در دستور کار قرار دارد.

وی با اعلام اینکه در ایام ماه مبارک رمضان روزانه یک جزو از قرآن کریم ترتیل‌خوانی می‌شود، افزود: بحث احکام اسلامی ویژه بانوان نیز در دستور کار قرار دارد که در این زمینه از خواهران طلبه استفاده می‌شود.

معاون فرهنگی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه مازندران در پایان گفت: طرح ضیافت در قالب برنامه‌های ماه مبارک رمضان در حدود ۳۰ شهر مازندران برگزار می‌شود که برنامه‌های افطاردهی و سبد کالا نیز در دستور کار قرار دارد.


ارسال نظرات
پر بیننده ها