خبرهای داغ:
امام جمعه موقت تاکستان گفت: بیش از 41 میلیون رای یعنی مردم پای نظام ایستاده اند و ایران عزیز مانند برخی کشور ها برای دفاع از خود نیازی به وارد کردن سرباز از سایر نقاط دنیا ندارد.
کد خبر: ۸۸۶۴۹۹۰
|
۰۶ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۶

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین  حجت الاسلام علی بخشی امام جمعه موقت این هفته شهرستان تاکستان در خطبه های نماز جمعه ضمن تبریک به مناسبت سالروز فتح خرمشهر و ماه میهمانی خدا مردم را به تقوا الهی دعوت نمود و انتخابات را نقطه عطفی در تبدیل شدن به قدرت بین المللی دانست.

در ادامه افزود: از برکات انتخابات برای دولت دوازدهم باید این باشد که  دیپلماسی این کشور من بعد با 41 میلیون رای انفعال را به اقتدار تبدیل کند تا در برابر مسئول کشوری دیگر زانو نزند.

وی با اشاره به بصیرت و آگاهی سیاسی مردم ادامه داد:  برخلاف سال 88 ، 16 میلیون افرادی که کاندیدای مورد نظرشان موفق له کسب اکثریت آرا نشد، فتنه به راه نینداختند و جایی را آتش نزدند.

علی بخشی مطرح کرد: در طول 38 سا ل مردم با حضورشان این نظام را قدرتمند کرده و به نقطه ای رساندند که غرب و شرق در منطقه می دانند بدون حضور ایران نمی توانند کاری بکنند.

این مسئول با اشاره به بیانات ارزشمند رهبر معظم انقلاب گفت: همانطور که رهبری فرمودند پیروز اصلی این مشارکت گسترده ملت ایران هستند.

علی بخشی در خاتمه افزود: 41میلیون انگشت جوهری یعنی 41 میلیون اسلحه و سرباز پا در رکاب نظام و بر خلاف برخی کشورها ایران برای دفاع از ارزش های خود نیاز به واردات سرباز ندارد .

7001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها