سرهنگ احسان خسروی فرمانده ناحیه حبیب ابن مظاهر اظهار داشت: اگر شهدای مدافع حرم نبودند الان باید با دشمنان اسلام و قرآن در داخل مرزها مقابله می کردیم.
کد خبر: ۸۸۶۴۹۹۵
|
۰۶ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از سپاه تهران بزرگ ؛ سرهنگ پاسدار احسان خسروی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج حبیب ابن مظاهر در حاشیه مراسم تشییع و تدفین شهید مدافع حرم حضرت زینب(س) اذعان داشت: خصوصیات شهدای تیپ فاطمیون بصیرت و ساده زیستی آنها می توان یاد کرد.

فرمانده ناحیه حبیب ابن مظاهر گفت: شهدا همیشه پیرو و پشتیبان خط امام و رهبری بوده اند و هیچگاه منفعت کشور را فدای منفعت خودشان نکردند که این باید الگوی مناسبی برای همه مخصوصا مسئولین باشد.

خسروی بزرگترین سرمایه‌های انقلاب اسلامی را شهدا بیان کرد و اظهار داشت: دستاوردهای انقلاب تنها پروژه‌های عمرانی نیست، بلکه انسان‌های کاملی مثل شهدا هستند که همه را شیفته خود کردند.

وی با بیان اینکه اگر شهدای مدافع حرم نبودند الان باید با دشمنان اسلام و قرآن در داخل مرزها مقابله می کردیم اظهار داشت:شهدا برای ما دعوت حق را باور پذیر کردند تا بفهمیم به سمت خدا رفتن چقدر جذاب و جالب است.

فرمانده ناحیه حبیب ادامه داد هر شهید مدافع حرمی که به مرزها انتقال داده می شود باعث جریان خون تازه در شاهرگ های انقلاب اسلامی می شود. همین شهدا هستند که امنیت را به کشورمان با خون خود اهداء کردن نه چیز دیگری.

وی با اذعان اینکه آمادگی روز افزون تیپ فاطمیون باعث وحشت داعش و اربابان آنها شده است افزود: مردان افغانستانی از غیرت و بصیرت بالایی برخوردار هستند.

سرهنگ خسروی در پایان نیز منطقه 17 را که با نام دارالشهدای تهران نیز مزین شده است در مبارزه با دشمنان انقلاب اسلامی سربلند و سرآمد مناطق دیگر است.


ارسال نظرات