خبرهای داغ:
مراسم افتتاحیه برنامه های ماه مبارک رمضان سال جاری سپاه ناحیه خمینی شهر در محل سالن شهید آوینی این ناحیه برگزار شد.
کد خبر: ۸۸۶۵۰۰۱
|
۰۷ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۷:۴۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از خمینی شهر؛این مراسم با حضور کلیه کارکنان رسمی و وظیفه این ناحیه مقاومت بسیج و با سخنرانی عباس رحیمی-امام جمعه شهرستان خمینی شهر- و با محوریت بهره برداری مناسب و ارزنده از برکات ماه مبارک رمضان و اهمیت روزه داری در این ماه عزیز دائر گردید.

رحیمی در این مراسم گفت:درون انسان باید درست باشد و اگر درون درست شد، اعمال انسان هم درست می شود و وجوب اعمال برای تقویت ایمان است تا ایمان موقت نباشد.

امام جمعه خمینی شهر در جمع کارکنان سپاه این شهرستان با اشاره به خطاب حضرت امیرالمومنین علی(ع)به جابر جعفی که فرمودند:اعرض علی کتاب الله(خودت را به قرآن عرضه کن و کاری به حرف مردم نداشته باش)، افزود: اگر با قرآن مانوس شدید تزلزل از شما گرفته می شود و آگاه باشید که بدعاقبتی ها از درون وجود ادم نشات می گیرد.

همچنین عباس رحیمی در خصوص روزه گرفتن خاطر نشان کرد: روزه مهم، روزه اعضاء و جوارح و بالاتر از آن روزه فکر است. پس روزه وسیله ای است برای رشد و تکامل و شما آن را غنیمت بشمرید.

گفتنی است در ابتدای این مراسم پس از تلاوت آیاتی چند از کلام الله مجید و پخش نماهنگ ویژه ماه رمضان، مجید جمشیدی-مسئول مدیریت عقیدتی سیاسی سپاه ناحیه خمینی شهر-هم در خصوص کیفیت و نحوه برگزاری برنامه های امسال سخنانی ایراد نمودند.


ارسال نظرات
پر بیننده ها