پیام تبریک فرماندهی انتظامی استان زنجان بمناسبت فرا رسیدن ماه مبارک رمضان:
برخورداری از درک صحیح ماه مبارک رمضان زمینه بدست آوردن مواهب و برکات الهی فراهم می نماید.
کد خبر: ۸۸۶۵۰۱۷
|
۰۶ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۶
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، در پیام تبریک سردار علی آزادی فرماندهی انتظامی استان زنجان بمناسبت فرا رسیدن ماه مبارک رمضان آمده است:

بسمه الله الرحمن الرحیم

بار دیگر خداوند متعال ما را به یک فضای معنوی غیر قابل وصفی دعوت کرده است ماه رمضان ماهی است است که قرآن برای راهنمایی مردم و نشانه های هدایت و فرق میان حق و باطل در آن نازل شده است.

فرا رسیدن ماه مبارک رمضان ، ماه شناخت و معرفت ، ماه توبه و مغفرت ، ماه عبادت و بندگی ، ماه نزول رحمت و ضیافت الهی را به مردم ولایت مدار و عزیز استان زنجان و همکاران پر تلاش این مجاهدان فی سبیل الله صمیمانه تبریک و تهنیت می گویم .

برخورداری از درک صحیح ماه مبارک رمضان زمینه بدست آوردن مواهب و برکات الهی فراهم می نماید .

به تحقق پاسداشت فضای معنوی و حفظ حرمت این ماه گرانقدر ، مستلزم همکاری و اهتمام بیش از پیش همه شهروندان می باشد ، بر این اساس فرماندهی انتظامی استان زنجان نیز در جهت تکریم و تعظیم شعائر اسلامی ، عموم هموطنان عزیز را به رعایت نکات زیر دعوت می نماید :

۱- انتظار می رود برای تقویت مراتب خویشتنداری، تحکیم پیوند های ایمانی و گسترش ارزش های اخلاقی ، هنجار های دینی و به ویژه عفاف و حجاب در محیط های عمومی با دقت بیشتری از سوی همگان رعایت شود . بدیهی است ، با معدود افرادی که احتمالا به نحو مشهودی هنجار شکنی کنند ، برخورد قانونی لازم صورت خواهد گرفت .

۲- بر اساس احکام نورانی اسلام ، مسافران و بیماران از روزه دارای معاف می باشند ، لیکن لازم است تمام کسانی که دارای عذر شرعی هستند از خوردن و آشامیدن و استعمال دخانیات در ملاء عام خوداری کنند .

3- متصدیان هتل ها ، مهمان پذیر ها ، رستوران های بین راهی ، پایانه ها ، با اخذ مجوز از مراجع ذیربط و ضمن رعایت شئون اسلامی و پوشش فضای خود ، می توانند به مسافران ارائه خدمات کنند . سایر رستوران ها و مراکز پذیرایی از اذان صبح تا هنگام افطار حق پذیرایی از مشتریان راندارند .

۴- فرمانده انتظامی استان زنجان نسبت به ارتقاء امنیت معابر ، بوستان ها و تسهیل در رفت و آمد وسایل نقلیه ، به ویژه در زمان افطار و شب های قدر توجه کرده و اقدامات لازم را در این زمینهبه عمل خواهد آورد.

سردار علی آزادی فرماندهی انتظامی استان زنجان

ارسال نظرات