مدیرکل روابط عمومی آستان قدس رضوی خبر داد؛

پخش محافل قرآنی حرم مطهر رضوی از رسانه ملی

مدیرکل روابط عمومی و رسانه آستان قدس رضوی از پخش محافل قرآنی حرم مطهر رضوی از شبکه‌های مختلف رسانه ملی خبر داد.
کد خبر: ۸۸۶۵۰۲۲
|
۰۶ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۳
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی به نقل از آستان نیوز، محمدامین توکلی‌زاده با تبریک حلول ماه مبارک رمضان اظهار داشت: آستان قدس رضوی در این ماه پرخیر و برکت برنامه‌های متنوعی برای گروه‌های سنی مختلف تدارک دیده است.

وی افزود: یکی از این برنامه‌ها، جلسات ترتیل‌خوانی قرآن کریم است که از شبکه‌های مختلف رسانه ملی پخش می‎شود.

مدیرکل روابط عمومی آستان قدس رضوی خاطرنشان کرد: جلسه ترتیل‌خوانی کلام الله مجید که بعد از نماز جماعت صبح با حضور قاریان بین‌المللی ویژه عموم زائران و مجاوران در صحن انقلاب اسلامی بارگاه منور رضوی برگزار می‌شود از شبکه یک سیما و رادیو معارف جمهوری اسلامی ایران به‌صورت زنده پخش خواهد شد.

وی افزود: همچنین مراسم ترتیل‌خوانی ساعت 10:30 صبح در رواق بزرگ امام خمینی(ره) از شبکه قرآن و معارف سیما به‌صورت مستقیم پخش می‌شود.

مدیرکل روابط عمومی و رسانه آستان قدس رضوی تصریح کرد: مراسم ترتیل‌خوانی در مسجد گوهرشاد که از ساعت 18 با حضور گسترده زائران و مجاوران روزه‌دار برگزار خواهد شد نیز به‌طور مستقیم از شبکه افق و شبکه استانی خراسان رضوی پخش می‌شود.

گفتنی است ویژه‌برنامه «درس‌هایی از قرآن» برای هفتمین سال متوالی در این ایام بعد از نماز مغرب و عشاء از ساعت 22 درصحن جامع رضوی تدارک دیده شده است.
ارسال نظرات
پر بیننده ها