فرمانده ناحیه مقاومت بسیج جماران:

کار مطالعاتی و پژوهشی لازمه حرکت کیفی در بسیج است

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج جماران سپاه تهران بزرگ در حاشیه جلسه قرارگاه جهاد فرهنگی بار دیگر با مهم شمردن حرکت در عرصه فرهنگی انقلاب اسلامی بر لزوم فعالیت های دانش بنیان در تمامی عرصه های انقلاب تاکید کرد.
کد خبر: ۸۸۶۵۰۵۹
|
۰۶ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از سپاه تهران بزرگ ؛ فرمانده ناحیه مقاومت بسیج جماران در حاشیه جلسه قرارگاه جهاد فرهنگی بار دیگر با مهم شمردن حرکت در عرصه فرهنگی انقلاب اسلامی از لزوم فعالیت های دانش بنیان در تمامی عرصه های انقلاب گفت و تاکید کرد: کار مطالعاتی و پژوهشی لازمه حرکت کیفی در بسیج است.

 دکتر کمری زاده با مهم برشمردن فعالیت در عرصه فرهنگی انقلاب اسلامی از لزوم فعالیت های دانش بنیان گفت وتصریح کرد:هرجا که ما در انقلاب با مطالعه و برنامه ریزی کار انجام دادیم توانستیم با کیفیت مطلوب تری اهداف انقلاب را به ثمر برسانیم.

فرمانده ناحیه جماران کار مطالعاتی و پژوهشی را لازمه حرکت کیفی در بسیج دانست و اذعان داشت:ناحیه جماران به عنوان خط شکن انجام فعالیت های علمی و فرهنگی در تهران در سه فاز کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت با رویکرد استفاده بهینه از ظرفیت های موجود در منطقه و با محوریت مرکز آفرینش های آفتاب فرمانیه در نطر دارد به فضل خدا بسیج را در حوزه فعالیت های علمی و فرهنگی به سطح مطلوب مورد نظر انقلاب برساند.


ارسال نظرات
آخرین اخبار