مردم ایران قدردان ایثار و فداکاری شهدا و خانواده‌های معزز آنان هستند و می‌دانند، که اگر این ایثارها نبود کشور و انقلاب حفظ نمی‌شد.
کد خبر: ۸۸۶۵۰۶۶
|
۰۶ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ همزمان با هفته مقاومت و پایداری، فرمانده سپاه کوهرنگ به همراه رئیس بنیاد شهید این شهرستان با خانواده دو شهید دیدار کردند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه کوهرنگ در دیدار با خانواده شهیدان منوچهر عبداللهی و رحم خدا مولایی گفت: دیدار با خانواده شهدا، جانبازان و ایثارگران مایه مباهات و افتخار است.

سرهنگ پاسدار کرم نظری افزود: مردم ایران قدردان ایثار و فداکاری شهدا و خانواده‌های معزز آنان هستند و می‌دانند، که اگر این ایثارها نبود کشور و انقلاب حفظ نمی‌شد.

سرهنگ نظری در این دیدارها با تجلیل از صبر، ایثار و فداکاری‌های خانواده معظم شهیدان، جانبازان و ایثارگران گفت: خانواده معظم شهدا، فرزندان برومند خود را در زمانی که کشور به آنها نیاز داشت در راه اسلام و انقلاب تقدیم کردند و این اجری بی‌پایان در نزد خدای متعال خواهد داشت.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کوهرنگ از روحیه والای شهدا در دوران سخت شهادت تجلیل کرد و افزود: ایثار جانبازان و آزادگان و صبر آنان در برابر سختی‌ها، مسیر تعالی را در برابر فرزندان امروز کشور گشوده است.

وی ضمن بزرگداشت یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع ‌مقدس و سوم خرداد، گفت: خانواده‌های شهدا با تقدیم عزیزان خویش در راه احیای اسلام و قرآن عزت آفریدند و امروز ایشان وارثان خون‌های پاک شهدا و ادامه دهندگان راه شهدا هستند.

نظری ادامه داد: این خانواده‌ها در دامان خویش فرزندانی را پرورش دادند که سربازان اسلام شدند و در راه رضای حق تعالی و اعتلای کلمه الله، اسماعیل‌های خویش را تقدیم کردند و امروز نیز سربلند و مفتخر به این شهادت‌ها هستند.

وی اضافه کرد: دیدار با این عزیزان موجب تقویت روحیه خدمت‌رسانی در مسئولان و موجب زنده نگه داشتن فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه است.

در این دیدار سرهنگ نظری و آقای حیدری از مقام صبر و ایثار و ایستادگی این خانواده‌ ها بر آرمان‌های شهدا تجلیل کردند.

ارسال نظرات