معاون هماهنگ کننده نمایندگی ولی فقیه درسپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام گفت: حماسه فتح خرمشهر از الطاف الهی به رزمندگان اسلام و ملت بزرگ ایران اسلامی بود .
کد خبر: ۸۸۶۵۰۸۱
|
۰۶ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۴
به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛مراسم گرامیداشت هفته مقاومت و سالروز فتح خرمشهر به همت پیروان عترت هیأت رزمندگان اسلام استان با حضور خواهران بسیجی در مسجد جامع شهرکرد برگزارشد.

دراین مراسم سرهنگ پاسدار حمیدرضاتوسلی با تبریک هفته مقاومت و سالروز فتح خرمشهر به لزوم بهره مندی از باقی مانده ماه شعبان و نیز کسب آمادگی لازم برای حضور در ماه نزول تأکید کرد.

وی ادامه داد:درسوم خرداد سال 61، پس از 24 روز رزم بی امان رزمندگان اسلام ،خرمشهر قهرمان به فضل خدا پس از 578 روز اسارت ،به صورت کامل آزاد و به آغوش گرم میهن اسلامی بازگشت.

معاون هماهنگ کننده نمایندگی ولی فقیه درسپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام ادامه داد: رزمندگان اسلام با شور حال معنوی در اولین اقدام ارزشمند خود، نماز شکر را در مسجدجامع خرمشهر اقامه کردند.

توسلی به اهمیت تکیه کردن به قدرت الهی،توسل به اهلبیت عصمت وطهارت علیهم السلام،ولایتمداری و استفاده از ظرفیت های موجود اشاره کرد و افزود: رزمندگان اسلام با آزاد سازی خرمشهر به دنیا ثابت کرد اگر کشوری بخواهد روی پای خود بایستد ، نبایداز تحریم ها و از دشمنان ترسی به دل راه دهند، تا فاتح و پیروز میدان باشند .

وی ادامه داد:با پیروزی بزرگ رزمندگان اسلام و فتح خرمشهر،جنگ وارد مرحله جدیدی شد و نیروهای مسلح شجاع و بسیجیان دلاور با حمله های کوبنده و بی امان خود، مرحله به مرحله پیروزی های تازه ای را به ارمغان می آوردند. توسلی افزود: فتح خرمشهر معادلات استکباری جهانی به سرکردگی شیطان بزرگ را به هم زد، به شکلی که از آن پس ترس و وحشت داشتند که صدام سقوط نکند و برای نجات صدام دست بکار شدند.

معاون هماهنگ کننده نمایندگی ولی فقیه درسپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام گفت:در این عملیات، ضربات سخت و هولناکی بر تیپ های گارد مرزی رژیم بعث عراق وارد شد و جمع کثیری از نیروها و افسران عالی رتبه بعثی،به اسارت سپاه اسلام در آمدند و به تدریج خاکریزهای دشمن، یکی پس از دیگری به تصرف رزمندگان اسلام در آمد .

وی ادامه داد: پس از فتح خرمشهر، آمریکا،اروپا و برخی ازکشورهای منطقه خلیج فارس، برای نجات صدام ازسقوط طرح پایان دادن به این جنگ تحمیلی را به کار گرفتند

تلاوت آیات نورانی قرآن مجید،خیر مقدم گویی مسئول پیروان عترت هیأت رزمندگان اسلام استان،سخنرانی و خاطره گویی یادگار سالهای دفاع مقدس و فرمانده جهبه های نبرد حق علیه باطل حاج محمد کیانی و جانشین سپاه ناحیه شهرکردپیرامون اهمیت فتح خرمشهرولزوم حضور در صحنه آحاد مردم بویژه جوانان و نوجوانان ،قرائت دعا،پاسخگویی به سوالات حضار و تجلیل از دو نفر از رزمندگان فتح خرمشهر از دیگر برنامه های این روز بود.

ارسال نظرات