فرمانده سپاه ناحیه نیر:

مردم و مسئولان با همدلی در پیشرفت کشور، اقتصاد و اشتغالزایی تلاش کنند

فرمانده سپاه ناحیه نیر گفت: اکنون همه باید دست در دست هم در آبادانی و پیشرفت کشور تلاش کنیم و در بهبود وضعیت معیشتی مردم و ایجاد اشتغال اهتمام ورزیده شود.
کد خبر: ۸۸۶۵۰۹۰
|
۰۶ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از نیر به نقل از نیریمیز،سرهنگ حسن دهقانی در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه نیر اظهار داشت: فتح خرمشهر دفاع از استقلال، تمامیت سرزمین، شرف و به ویژه اندیشه ها و باورهای ملت بود، که در سوم خرداد ماه تبلور یافت و معادلات سیاسی و نظامی دشمنان در منطقه و جهان با شکست مواجه کرد.

وی افزود: عمليات پيروزمند بيت المقدس و آزادي خرمشهر، وضعيت نويني در صحنه جنگ تحميلي و معادلات منطقه‌يي و فرامنطقه‌يي را به وجود آورد و خط بطلاني بر پندار باطل و خيال شيطاني دشمنان انقلاب اسلامي که در پي محو و نابودي آن از طريق حمله نظامي و اشغال سرزميني بودند، کشيد.

سرهنگ دهقانی افزود: با توجه به اهمیت خرمشهر دشمن آنقدر امکانت و تجهیزات و نیروهای نظامی در خرمشهر مستقر کرده بود که امکان بازپس گیری آن غیر ممکن به نظر می رسید که با توکل به خدا و رهبری هوشمندانه امام راحل عزیز و همت مردم، خرمشهر آزاد شد و به همین جهت امام بزرگوار فرمودند که خرمشهر را خدا آزاد کرد.

وی در ادامه به حضور پرشور مردم در انتخابات اشاره کرد و افزود: ایرانیان با حضور میلیونی خود، قدرت و انسجام ملی کشورشان را به نمایش گذاشتند و پس از انتخابات نیز باید رقابت ها، جای خود را به اتحاد و پیوند و دوستی بیشتر بدهد.

فرمانده سپاه ناحیه نیر گفت: اکنون همه باید دست در دست هم در آبادانی و پیشرفت کشور تلاش کنیم و در بهبود وضعیت معیشتی مردم و ایجاد اشتغال اهتمام ورزیده شود.

سرهنگ دهقانی در ادامه به سخنرانی قبل انتخابات یکی از کاندیداهای شورای شهر نیر اشاره کرد و افزود: شایسته نیست افردی که بی خبرند و اطلاع کافی ندارند و یا به خاطر کسب رای نسبت به سیاه نمایی و وارونه گویی اقدام کنند.

وی افزود: سالن های ورزشی سطح شهر نیر متعلق به همه مردم بوده و همه افراد بدون محدودیت می توانند از این ظرفیت موجود شهرستان نیر استفاده کنند و هم اکنون نیز بسیاری از جوانان اعم از بسیجی و غیر بسیجی از این سالن های ورزشی استفاده می کنند.

ارسال نظرات