امام جمعه نیر:

امنیت کشور مدیون خون شهدا و رزمندگان و مدافعان کشور است

حجت الاسلام مقدسی گفت: امنیت کشور مدیون خون شهدا و رزمندگان و مدافعان کشور است و برخی امنیت مردم را به نام خود مصادره نکنند.
کد خبر: ۸۸۶۵۰۹۱
|
۰۶ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از نیر به نقل از نیریمیز،امام جمعه نیر با اشاره به فرا رسیدن ماه مبارک رمضان اظهار داشت: ماه مبارک رمضان فرصت مغتنمی برای ایجاد فضایی معنوی و تهذیب نفس و خودسازی انسان هاست.

حجت الاسلام میکائیل مقدسیدستورات و احکام اسلام را مبتنی بر عقل دانست و یادآور شد روزه که یکی از دستورات اسلام می باشد نیز مبتنی بر عقل می باشد و روزه علاوه بر یادآوری مشکلات فقرا باعث تندرستی جسمانی فرد روزه دار می باشد و همچنین باعث رشد و تکامل بشر می شود.

وی افزود: ماه رمضان فرصت مناسبی است تا انسان با استغفار، خود را از بند گناه و هوس‌ها آزاد کند.

امام جمعه نیر تصریح کرد: ما اگر بخواهیم خداوند از گناهانمان درگذرد، باید نسبت به دیگران عفو و گذشت داشته باشیم و عفو و گذشت باعث اصلاح قلوب و برطرف شدن کینه ها و عداوت ها می شود.

حجت الاسلام مقدسی درباره حضور حماسی مردم در انتخابات 29 اردیبهشت اظهار کرد: این حضور یک حماسه تاریخی بود که به عنوان یک اقدام منحصر به فرد در تاریخ انتخابات کشور ثبت شد.

وی با اشاره به برخی اظهار نظرها در خصوص امنیت کشور اظهار داشت:امنیت کشور مدیون خون شهدا و رزمندگان و مدافعان کشور است و برخی امنیت مردم را به نام خود مصادره نکنند.

خطیب جمعه نیر پیرامون ضرورت جوان‌گرایی و استفاده از ظرفیت آنان در دولت دوازدهم، اظهار داشت: در طول دوران حیات طیبه پیامبر گرامی اسلام شاهد این بودیم که ایشان مسئولیت‌های بزرگ از جمله فرماندهی جنگ را به جوانان واگذار می‌کردند که این مسئله حاکی از اعتماد ایشان به ظرفیت جوانان داشت.

وی افزود: دولت دوازدهم برای کارآمدی و پویایی بیشتر باید از ظرفیت‌های جوانان در اداره کشور استفاده کند چرا که جوانان خوش فکر، انقلابی و مدیر و مدبر در کشور کم نداریم.

ارسال نظرات