امام جمعه خلخال گفت: مسئولین در بحث سیاست تعاملی با کشور های دیگر مراقب هجمه دشمن باشند.
کد خبر: ۸۸۶۵۰۹۴
|
۰۶ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از خلخال به نقل از ازناو، حجت الاسلام والمسلمین امیر رشبتری در خطبه های نماز جمعه این هفته شهرستان خلخال با اشاره به مشارکت 73 درصدی ملت ایران در انتخابات و اینکه این حضور کارآمدی نظام را نشان داده و تحقق علاقه مردم به نظام بوده با یادآوری سفر اول ترامپ به کشور عربستان و اهمیت موضوع انتخابات ایران گفت: مسئولین سیاست خارجی کشورمان در بحث سیاست تعاملی با کشور های دیگر مراقب هجمه دشمن باشند.

رشتبری به عمل خیر اهدا عضو در جامعه اشاره و گفت: اهدا عضو توجه به همنوع بوده واین بعد باید در جامعه تقویت شود و با نهادینه شدن این فرهنگ با هر اهدا عضو فردی به حیات دوباره بازگشته و امروز جامعه نیازمند فرهنگ سازی است.

رشتبری به حلول ماه مبارک رمضان اشاره وگفت: این ماه علاوه بر فرصت بندگی فرصتی برای توبه بندگان و بازگشت به مسیر صحیح تعیین شده از سوی حضرت حق است و باید با رعایت حق الناس وحق الله و حلالیت جویی بندگان از یکدیگر و سبک شدن روح مسیر برای قرب الهی هموار شود.

رشتبری به سالروز با افتخار فتح خرمشهر اشاره وگفت: فتح خرمشهر با عنایت خداوند آزاد شد و همانطور که امام راحل نیز فرمودند خرمشهر را خدا آزاد کرد این فتح بزرگ حوادثی تلخ و شیرین داشت که نشان داد ملت ایران با حضور در صحنه و با اوج مظلومیت به دفاع از کشور پرداخته و عزت خود را حفظ کردند.

حجت الاسلام رشتبری با اشاره به برخی حرف ها در خصوص تخلفات انتخابات نیز گفت: تمکین به قانون اهمیت دارد و ا زاین رو ما ملت منتظر نظر شورای نگهبان هستند.

رشتبری بر لزوم استفاده از فیوضات معنوی ماه مبارک رمضان تاکید کرد.

ارسال نظرات