فرمانده سپاه خلخال؛

امروز اقتدار ایران دشمنان را در سراسر جهان به هراس انداخته است

فرمانده سپاه خلخال گفت: امروز اقتدار ایران دشمنان را در سراسر جهان به هراس انداخته است.
کد خبر: ۸۸۶۵۰۹۹
|
۰۶ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از خلخال به نقل از ازناو، سرهنگ دوم پاسدار جهانبخش عطایی در جمع مردم خلخال پیش از خطبه های نماز جمعه در مصلی حضرت آیت الله خامنه ای گفت: امروز اقتدار ایران اسلامی دشمنان این نظام و انقلاب را در سراسر جهان به هراسی عظیم انداخته است.

سرهنگ دوم پاسدار جهانبخش عطایی باتبریک هفته مقاومت و پیروزی به مردم شهرستان خلخال گفت: یکی از پرافتخار ترین و پررنگترین روزهای هشت سال دفاع مقدس روزهای دفاع از خرمشهر است و رزمندگان عملیات بیت المقدس زحمات زیادی را در بازپس گیری خرمشهر از چنگال دشمن کشیده اند.

وی با گرامیداشت یادو خاطره شهدای آزاد سازی خرمشهر گفت: دشمن در محاصره خرمشهر سه لشگر زرهی ، 11 لشگر پیاده و 3 تیپ مخصوص در مجموع 60 هزار نفر نیر با پشتیبانی 430 دستگاه تانک ، 1330 دستگاه نفر بر و 550 قبضه توپ و حمایت 80 کشور جهان را به همراه داشت در حالی که رزمندگان ما با عنایت الهی و حمایت های ملت و رهبر کبیر و فرزانه انقلاب حضرت امام راحل پشتیبانی می شدند و توانستند با 34 روز مقاومت و دفاع و فتح 5400 کیلومتر از خاک کشور با وارد ساختن خسارات فراوان به دشمن ازجمله 16 هزار نفر کشته و 19 هزار نفر اسیر از سراسر جهان به دشمنان ثابت کنند که ایران مهد مقاومت و دفاع است.

وی تصریح کرد: خرمشهر نماد مقاومت ، پیروزی ، ایستادگی وشهادت است و این نماد مقاومت باید برای تمام اعصار جامعه الگو باشد.

وی خطاب به تهدیدات خارجی کشورهای همسایه وجهان اشاره وخطاب به آنان گفت: ملت ایران همواره آماده برای دفاع از کشور و کیان خود است و در این راه خرمشهر های عظیمی نیز فتخ خواهد کرد.

وی خطاب به کشورهای خارجی که با دشمنان در خصوص ضربه زدن به ایران اسلامی همکاری دارند گفت: در صورت جنگ ایران با عربستان اتفاق عظیمی در جهان رخ خواهد داد واینکه به گفته تحلیل گران ناتو اول اینکه 1-تنگه هرمز ضمن مین گذاری وسیع با ناوگروه ارتش جمهوری اسلامی ایران

کنترل خواهد شد.

2- هر روز سه نفتکش عظیم با توجه به حجم زیاد صادرات نفت عربستان از تنگه هرمز عبور می کند که مصادره و پرسنل آن اسیر می شوند.

3- چهار سکو و میدان مشترک بین امارات و قطر با ایران سریعا توسط ایران بسته خواهد شد و تنها با شلیک یک موشک از نوع شهاب یک کل سیستم میدان نفتی وفاق قطر تعطیل و منهدم خواهد شد.

4- شش فرودگاه بین المللی دوحه – دوبی- ابوظبی – شارچه – ریاض و جده و بحرین سریعا هدف موشک های ایرانی قرا رخواهد گرفت و کلیه مواصلات هوایی و تدارکات اعراب از طریق آسمان قطع خواهد شد.

5- مسیر تردد دریا و آسمان به روی کشورهای خلیج فارس از شروع شلیک تا انهدام بسته خواهد شد.

6- 22 پایگاه نظامی اعتلاف عربستان وحاشیه خلیج فارس باحجم فراوان موشک های نقطه زن ایران هدف گیری و ظرف چند ساعت قدرت نظامی آنان به نصف کاهش پیدا خواهد کرد.

7- در صورت دخالت آمریکا ومتحدانش چهار کشور امارات – قطر – بحرین وکویت که نیمی از ثروت جهان که چهار وپنجم انرژی فسیلی جهان را در اخیترا دارند در یک ساعت به عصر حجر خواهند برگشت.

8- کل اقتصاد جهان و بورس های جهان که عمدتا سرمایه گذاران عرب و سهامداران ومالک آن هستند سقوط نود درصدی خواهند داشت و با انهدام سکوهای نفت هر بشکه نفت به 400 دلار افزایش خواهد یافت و تمام این معادلات ظرف یک ساعت بر جهان تحمیل خواهد شد و این همه حجم حمله فقط از دو پایگاه موشی از 110 پایگاه موشکی جمهوری اسلامی ایران انجام خواهد شد.

وی از آمادگی نیروهای بسیج تحت امر مقام معظم رهبری خبر داد وگفت: با یک فرمان رهبری طومار دشمنان نظام وانقلاب در هر جای جهان به هم پیچیده خواهد شد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار