امام‌ جمعه پارس آباد با بیان اینکه حسن روحانی رئیس جمهور در ایام تبلیغات انتخابات قول‌های به مردم داد، گفت: ضمن تبريك اين پيروزي مي طلبد رئیس جمهور منتخب به فکر عمل به وعده‌هایش باشد.
کد خبر: ۸۸۶۵۱۰۲
|
۰۶ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۹

به گزارش خبرگزاری بسیج ازپارس آباد به نقل ازآران مغان، حجت الاسلام سيد سعيد رشادي در خطبه‌های نمازجمعه پارس آباد که در مصلي امام خميني(ره) این شهر برگزار شد، با تبریک فرارسیدن ماه مبارک رمضان، همه مسلمانان را به روزه داری در این ماه مبارک دعوت کرد.

وي با یادآوری فیوضات ماه مبارک رمضان، این ماه را فرصتی برای استجابت دعا، استغفار و رهايي از گناهان دانست و با تاكيد بر اقامه نماز اول وقت در ماه مبارك رمضان گفت: آثار و برکات نماز اول وقت به جماعت در احادیث و روايات بسياري تاكيد شده و ضروری است که این امر مهم در همه مساجد شهر جدی گرفته شود.

امام جمعه پارس آباد با بیان اینکه در ماه مبارک رمضان باید ارزشهای اسلامی و اصول اخلاقی حفظ شود، بر رعایت این ارزشها و پرهیز از حرمت شکنی از سوي رستوران ها و سالن هاي غذاخوري و آحاد جامعه در این ماه تاکید کرد.

رشادي در ادامه با عرض تبریک به حسن روحاني رئيس جمهور منتخب دوره دوازدهم تصريح كرد: از طرف همه مردم شهرستان پارس آباد اين پيروزي را به آقاي حسن روحاني تبريك ميگويم و امید است رييس جمهور منتخب بتواند مطالبات مردم را كه در زمان تبيلغات انتخابات به آن وعده داد عملی کرده و مشكل بيكاري و اقتصاد کشور را حل كند.

وي از حضور پرشور و بي سابقه مردم در انتخابات قدردانی کرد و گفت: مشارکت حداکثری مردم در اين انتخابات باعث اقتدار نظام و انقلاب در عرصه های جهانی شد و به دنيا ثابت كرد كه ملت ايران حامي نظام و ولايت فقيه هستند و اين حضور 43 ميليوني مردم در پاي صندوق هاي راي مشت آهنيني به دهان یاوه گویان کوبید.

امام جمعه پارس آباد در بخش دیگری از سخنان خود به سفر رئیس جمهور آمریکا به عربستان و تروريست خواندن ايران از سوي رژيم آل سعود اشاره کرد و گفت: ترامپ در سفر به عربستان اهدافی را دنبال می كرد که ائتلاف عربی- غربی، فروش تسلیحاتی نظامي آمريكا به عربستان، تجهيز كردن تروريستهاي داعش براي نا آرام كردن منطقه از مهمترین اهداف این سفر بود.

رشادي همچنين با تبريك به منتخبان شوراي اسلامي شهر پارس آباد، بر لزوم مطالبات شهروندان و حل مشكلات شهري تاكيد كرد و خواستار تعامل و استفاده شوراها از نظرات و پيشنهادات ريش سفيدان شهر در جلسات شوراها شد.

ارسال نظرات