معاون اداری و مالی مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان:

هنرمندان در اجرای فعالیت های فرهنگی و هنری نباید دغدغه مکانی داشته باشند

رسولیان در جمع کارکنان اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شاهرود گفت: هنرمندان دراجرای فعالیت های فرهنگی و هنری نباید دغدغه مکانی داشته باشند.
کد خبر: ۸۸۶۵۱۱۴
|
۰۶ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود ، امیر رسولیان که به همراه رئیس امور اداری و مالی و عامل ذیحساب اداره کل در بازدیدی که از مجتمع فرهنگی ، هنری مهر داشت در جمع کارکنان اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شاهرود اظهار کرد: هنرمندان برای اجرای فعالیت های فرهنگی وهنری خود نباید دغدغه مکان و فضا داشته باشند.

وی افزود: ادارات فرهنگ وارشاد اسلامی شهرستان ها باید با برنامه ریزی و اولویت های لازم  کمبود های مجتمع های فرهنگی و هنری در زمینه های تجهیز امکانات برای فعالیت های فرهنگی و هنری هنرمندان مهیا سازند.

رسولیان در این دیدار به بررسی رفع کمبود ها و مشکلات اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شاهرود با حضور سرپرست و معاونت ها و کارشناسان این اداره پرداخت.

رمضانعلی آشوری سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شاهرود در این دیدار ضمن خیر مقدم در سخنانی بیان کرد: با توجه به بازدیدهایی از مجتمع فرهنگی و هنری مهر به عمل آمد و مساعدت هایی که از سوی معاون اداری و مالی بعمل می آید، کمبودها و مشکلات مجتمع فرهنگی ، هنری مهر( بخصوص سالن آمفی تئاتربهمن ، پلاتو این مجتمع برطرف خواهد گردید.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار