امام جمعه اصلاندوز گفت:نیروی انتظامی افرادی را که با روزه‌خواری در ملاء عام به ماه مبارک رمضان بی‌حرمتی می‌کنند، برخورد کند.
کد خبر: ۸۸۶۵۱۱۹
|
۰۶ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از اصلاندوز به نقل ازارس تبار، حجت الاسلام والمسلمین "عظیم اسدزاده" در خطبه های این هفته نماز جمعه اصلاندوز با تبریک فرارسیدن ماه مبارک رمضان گفت:ماه مبارک رمضان فرصتی مناسب برای پالایش روح، تزکیه نفس و تقویت اراده است و ماه ارزشمند که ماه میهمانی خداست کمک به فقرا و صله رحم را نباید فراموش کرد.

وی با اشاره به فضایل و برکات ماه رمضان با بیان اینکه حرمت این ماه از سوی همه حفظ و از این فرصت بهره گیری معنوی شود، از نیروی انتظامی خواست افرادی را که با روزه‌خواری در ملاء عام به ماه مبارک رمضان بی‌حرمتی می‌کنند، برخورد کند.

امام جمعه اصلاندوز در بیانی دیگر با قدردانی از حضور پرشکوه مردم در انتخابات 29 اردیبهشت و تبریک به رییس جمهور منتخب و اعضای شوراهای اسلامی شهر و روستا گفت:این حضور پرشکوه برای ملت ایران و مردم و عشایر اصلاندوز افتخارآمیز بود.

حجت الاسلام اسدزاده در ادامه افزود:ملت همیشه در صحنه ایران یک‌بار دیگر در عرصه سرنوشت ساز سیاسی به ندای رهبر معظم انقلاب لبیک گفته و با حضور پرشور در صحنه این وظیفه مهم ملی را به شایستگی انجام دادند و مشت محکمی بر دهان یاوه گویان زدند.

وی با بیان اینکه مسئولان باید در راستای حل مشکلات مردم بخصوص جوانان این مرز و بوم همت گمارند افزود:بر همه ما وظیفه است شبانه روزی به فکر رفع مسایل و مشکلات موجود مردم باشیم.

امام جمعه اصلاندوز با تبریک سالروز فتح خرمشهر در عملیات بیت المقدس امنیت و آسایش امروز کشور را مرهون ایثارگران و شهدا عنوان کرد و از نمازگزاران خواست به وصیت نامه شهدا عمل کنند.

حجت الاسلام اسدزاده به بیانیه شوراى سیاست‌گذارى ائمه جمعه کشور در مورد جنایات اخیر رژیم وابسته آل خلیفه‌ و اهانت و بازداشت آیت‌الله شیخ عیسى قاسم‌ اشاره کرد و گفت:همزمان با سراسر کشور امروز با برگزاری راهپیمایی اقدامات رژیم سفاک آل خلیفه در بازداشت آیت الله شیخ عیسی قاسم را محکوم می کنیم.

وی از سردار بابازاده فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل،فرمانده ناحیه عشایری و از زحمات سایر پرسنل سپاه به جهت احداث و افتتاح سه سالن فرهنگی ورزشی قدردانی کرد و گفت:با توجه به نیاز مردم و جوانان به استخر، از فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل می خواهیم یک استخر مناسب و مجهز برای جوانان این خطه مرزی در نظر بگیرند.

ارسال نظرات