خبرهای داغ:
مسئول دهستان قهستان در قرار گاه پیشرفت و آبادانی گفت: در دهستان قهستان 20 پروژه عمرانی قنات و استخر در 20 روستا شناسایی شده است که برخی از پروژه ها اتمام و برخی دیگر در حال اتمام است.
کد خبر: ۸۸۶۵۱۴۶
|
۰۶ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۵
جعفر زارع  زارگز در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی؛ اظهارداشت: کلیت قرارگاه پیشرفت و آبادانی در راستای تحقق تدابیر و فرامین مقام معظم رهبری (مدظله العالی) درامرسازندگی،عمران، آبادانی،خدمت رسانی ومحرومیت زدایی در مناطق دور افتاده و محروم کشور و نیز برقراری امنیت پایدار مردمی، بسترسازی خدمت رسانی بیشتر نظام و استفاده حداکثری از ظرفیتهای دهستانها از سال ۱۳۹۴ آغاز شده است.
 
مسول دهستان قهستان گفت: مأموریت قرارگاه پیشرفت و آبادانی در ابعاد اشتغال زایی، فرهنگی، سلامت و زیرساخت‌های مورد نیازاز طریق توانمندسازی رشدو ارتقای ظرفیتهای انسانی و طبیعی است.
 
مسئول دهستان قهستان در قرار گاه پیشرفت و آبادانی با بیان اینکه  فاز عملیاتی 120قرار گاه پیشرفت و آبادانی در کشور از ابتدای سال جاری آغاز شده است، گفت: سهم خراسان جنوبی 6قرار گاه است که بخش قهستان شهرستان درمیان جزءآن می باشد.
 
وی با بیان اینکه در حال حاضر در دهستان قهستان حدود 20 پروژه دربحث قنات و استخر شناسایی شده است، افزود: این اقدام از ابتدای بهمن سال گذشته آغار شده است و برخی از پروژه های قنوات و استخر اتمام شده است و برخی دیگر در حال اتمام می باشد.
 
زارع با بیان اینکه در بحث فرهنگی و تربیتی در ماه مبارک رمضان اعزام روحانی به روستا داریم، گفت: طرح قرار گاه پیشرفت و آبادانی سه ساله است و بعد از آن مردم جهت ادامه ماموریت قرارگاه توانمندخواهند شد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها