نماینده مردم مهاباد در مجلس در گفتگو با «بسیج»:

از جمله اهداف تشکیل مناطق آزاد، ایجاد فرصت های شغلی جدید است

جلال محمودزاده گفت: از جمله اهداف تشکیل مناطق آزاد، ایجاد فرصت های شغلی جدید است باید سازمان های اجرایی مناسب با برخورداری از سطح مدیریت صحیح اجرایی قوی بتوانند نقش موثری در اشتغالزایی داشته باشند.
کد خبر: ۸۸۶۵۱۶۲
|
۲۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۶:۵۰
از جمله اهداف تشکیل مناطق آزاد، ایجاد فرصت های شغلی جدید است

جلال محمودزاده نماینده مردم مهاباد و عضو کمیسیون کشاورزی مجلس در گفتگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری بسیج، اظهار داشت: مناطق آزاد ایران به منظور نقش اشتغالزایی می‌تواند نقش عمده ای را ایفا کند. متاسفانه در کشورمان، آمار بیکاری به حدود 6 میلیون نفر رسیده است که جزو آمار بیکاری واقعی است افرادی هم که در ظاهر مشغول به کار هستند در اصل گرفتار نوعی بیکاری حقیقی هستند؛ این در حالی است که باید جامعه بیکاران را  در بخش‌های مختلف دولتی و خصوصی بکار گرفته شود.

محمودزاده گفت: مناطق آزاد با سازو کار مناسب می‌تواند در اثر بخشی اشتغالزایی مناطق  نقش خاص داشته باشد افزود: از جمله اهداف تشکیل مناطق آزاد، ایجاد فرصت های شغلی جدید است باید سازمان های اجرایی مناسب با برخورداری از سطح مدیریت صحیح اجرایی قوی بتوانند نقش موثری در اشتغالزایی داشته باشند.

وی در ادامه بیان داشت: باید به اهداف توسعه صادرات و انتقال تکنولوژی در مناطق  آزاد پرداخته شود تا بتوانند با حمایت از تولیدات داخلی به طور عمده  تولید را در جهت صادرات قرار دهند این مناطق می توانند  به عنوان عامل محرکه اصلی تولید و صادرات و اولویت بندی آنها  سیاستگذاران  و برنامه ریزان اقتصادی  را در جریان چگونگی بکارگیری نیروهای کارمطلع و  بهره مند سازند .

نماینده مردم مهاباد خاطر نشان کرد: مناطق آزاد می‌توانند با حمایت از تولید داخلی به طور عمده  تولید را برای صادرات ایجاد کرده تا بتوانند با استفاده از مزیت های خاص هر منطقه نقشی راهگشا در رفع بیکاری داشته باشند.

ارسال نظرات