خبرهای داغ:
مدیرکل دفتر مطالعات و برنامه‌ریزی فرهنگی و کتاب‌خوانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی؛

کلاله یکی از شهرهای پویا در بخش جام باشگاه‌های کتاب‌خوانی است

مدیرکل دفتر مطالعات و برنامه‌ریزی فرهنگی و کتاب‌خوانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با حضور در شهرستان کلاله این شهر را در بخش جام باشگاه‌های کتاب‌خوانی پویا معرفی کرد.
کد خبر: ۸۸۶۵۱۸۵
|
۰۶ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از گرگان، علی‌اصغر سیدآبادی در همایش و کارگاه آموزشی جام باشگاه‌های کتاب‌خوانی کودک و نوجوان کلاله، افزود: دلیل پویایی جوانان و نوجوانان کلاله در حوزه کتاب‌خوانی حضور اقوام متنوع و مربیانی از مراکز مختلفی چون مهدکودک‌ها، فرهنگ و ارشاد، کتابخانه‌ها و معلمان مدارس است.

وی برگزاری همایش و کارگاه آموزشی جام باشگاه‌های کتاب‌خوانی کودک و نوجوان را یک حرکت فرهنگی دانست و تصریح کرد: این اقدامات باهدف توسعه فرهنگ کتاب‌خوانی، فرهنگ گفتگو، کار جمعی و مشارکتی، کتاب‌خوانی فعال در حال اجراست.

سیدآبادی بابیان این نکته که سال گذشته در ۱۵ شهر کشور بیش از٢هزار باشگاه کتاب‌خوانی راه‌اندازی شد، افزود: حدود از بیست‌وشش هزار کودک و نوجوان در این باشگاه‌ها عضو فعال شدند.

وی در خاتمه خاطرنشان کرد: امسال برای ۱۰۰ شهر برنامه توسعه این فعالیت راداریم که تاکنون در ۸۰ شهر اجرایی شده است.

 همایش و کارگاه آموزشی جام باشگاه‌های کتاب‌خوانی کودک و نوجوان با مشارکت اداره کتابخانه‌های عمومی، آموزش‌وپرورش، کانون پرورشی فکری و فرمانداری کلاله در این شهرستان برگزار شد.

 انتهای پیام/


ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار