خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه ملایر:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه ملایر با اشاره به بحث تایید محتوا گفت: در همه موضوعات تأیید محتوا باید مدنظر قرار گیرد.
کد خبر: ۸۸۶۵۱۹۷
|
۰۶ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از ملایر، حجت الاسلام الله کرم شیرزادی در جلسه ابلاغ برنامه ۹۶ که با حضور رابطین حوزه های مقاومت بسیج برگزار شد، با اشاره به احادیث و روایات اظهار داشت: هرکسی قانع به چیزی که خداوند نصیبش کرده باشد غنی‌ترین انسان‌ها است و اگر قانع نباشد تمام دنیا را نیز بدهند قانع نخواهد شد.

وی با بیان حدیثی از رسول خدا (ص) گفت: کسی که مومن و غنی‌ترین انسان‌ها است به چیزی که خداوند به او عطا فرموده قانع و شکرگزار خداوند است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه ملایر با بیان اینکه واجبات اصل هستند و مستحبات بعد از واجبات قرار دارند، افزود: ما برخی اوقات در مستحبات پیش می افتیم اما در واجبات نه، نذری میلیونی می دهیم اما خمس و زکات نمی دهیم.

وی با بیان اینکه باید از حرام پرهیز کرد، گفت: حرام باعث ضایع شدن اموال می شود، اموال خود را با حرام مخلوط نکنیم اگر حرام در اموال بیاید آفتی است که اموال را از بین می‌برد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه ملایر با اشاره به بحث تایید محتوا خاطرنشان کرد: در همه موضوعات تأیید محتوا باید مدنظر قرار گیرد و به این مسئله تاکید ویژه داشته باشید.

انتهای پیام/

ارسال نظرات