فرمانده سپاه کربلا مازندران در جمع مسئولین گروه های جهادی بسیج دانشجویی دانشگاههای مازندران از راه اندازی دبیرخانه دانشجویی قرارگاه پیشرفت و آبادانی خبر داد و گفت: در سال 96، هزار گروه جهادی آماده خدمت رسانی در عرصه های گوناگون در مناطق محروم می باشند.
کد خبر: ۸۸۶۵۲۰۰
|
۰۶ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۵
به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج دانشجویی مازندران؛ سردار محمد حسین بابایی فرمانده سپاه کربلا مازندران در جمع مسئولین گروه های جهادی بسیج دانشجویی دانشگاههای مازندران از راه اندازی دبیرخانه دانشجویی قرارگاه پیشرفت و آبادانی خبر داد و گفت: در سال 96، هزار گروه جهادی آماده خدمت رسانی در عرصه های گوناگون در مناطق محروم می باشند.

 در خصوص فتح خرمشهر با بیان اینکه با تلاش های جانانه و ایثارگری ها و جانبازی های رزمندگان توانستیم خرمشهر را فتح کنیم خاطرنشان ساخت: بر اساس معیارهای نظامی، ازادسازی خرمشهر غیرممکن بود اما اگر خداوند بخواهد امر محال ،ممکن خواهد شد که فتح خرمشهر نمونه بارز آن بود.

وی تصریح کرد: وقتی اراده ها به کوبیده شدن دشمن در کفه ی اخلاص شکل گیرد،حماسه عظیم فتح خرمشهر بوجود می آید.
وی با اشاره به بیان رهبری که فرمودند "خرمشهرها در پیش داریم" خاطرنشان ساخت: امروز میدانی که ما در آن قرار داریم به مراتب از جنگ نظامی هم سخت تر است.

بابابی افزود: مبارزه مجدانه توام با ایمان که با پیروزی همراه است مهمترین درس ما از خرمشهر است.

وی با بیان این مطلب که اسلام ناب محمدی(ص) در ایران را امام خمینی (ره) و لیبرالیسم را غربی ها پایه ریزی کردند افزود: عرصه مبارزه در داخل کشور ما  مبارزه با تفکر لیبرالیسم است که اسلام ناب محمدی(ص) در برابر آن ایستاده است.

فرمانده سپاه کربلا مازندران با عنوان این مطلب که انقلاب حرکت مداوم،روز به روز نوشونده و پیشرونده و پیشبرنده است در خصوص انتخابات ریاست جمهوری گفت: دشمن در انتخابات 29 اردیبهشت تصمیم به دو قطبی سازی داشت ولی میزان آرای مردمی در این انتخابات نسبت به سال 92 رشد چشمگیری داشت.

وی با اشاره به اینکه در دو زمینه که سیره اهل بیت(علیهم السلام) است باید تلاشمان را توسعه دهیم تصریح کرد: ترویج معارف دینی همراه با عملگرایی و خدمات اجتماعی از مهمترین بخش هایی است که باید توسعه دهیم.

بابایی با عنوان اینکه در عرصه فرهنگی و با اولویت فوری مباحث اقتصادی باید کارهای جهادی انجام شود اظهار کرد: همانگونه که دشمنان با ابزارهای گوناگون در عرصه های گوناگون از جمله فرهنگی در راستای ضربه زدن به دین اسلام و ارزش ها تلاش می کنند ما هم باید از آن شیوه و ابزار در مسیر ترویج اسلام و گفتمان انقلاب تلاش کنیم.

وی با بیان اینکه در مسیر انقلاب باید تلاش و هزینه کرد افزود: چون بستر برای خدمات جهادی آماده است باید تلاش بیشتری در عرصه های گوناگون اجتماعی،اقتصادی،فرهنگی،عمرانی ،درمان و آموزشی انجام گردد.

فرمانده سپاه کربلا مازندران تصریح: این هزار گروه جهادی به مدت 15 روز و جمعاً 15 هزار روز با پشتیبانی و امکانات لازم آماده خدمت رسانی و محرومیت زدایی می باشند.

بابایی با بیان اینکه کارهی فرهنگی در عرصه جهادی باید اصل قرار گیر اظهار داشت: در عرصه های جهادی باید مردم را با اهداف الهی همراه و همگام سازیم.

وی باعنوان این مطلب که تصمیم و نقشه راهبردی دشمن،تخریب نظام ،سپاه و بسیج می باشد گفت: سپاه بازوی ولایت است و یکی از مهمترین عملکردهای سپاه عرصه جهادی است.

فرمانده سپاه کربلا مازندران با تاکید بر اینکه باید افراد غیرانقلابی را به سمت انقلاب جذب کنیم تصریح کرد: این جبهه و نهضت جهادی باید ادامه یابد تا بتوانیم هجمه ها و توطئه های دشمنان را خنثی سازیم ولی باید مواظب باشیم در دام دشمنان قرار نگیریم.

گفتنی است درابتدای این مراسم شهرام نوری مسئول بسیج دانشجویی مازندران ضمن گرامیداشت سوم خرداد سالروز فتح خرمشهر به گزیده ای از مهمترین برنامه های  بسیج سازندگی دانشجویی مازندران درقالب گروههای جهادی اشاره کرد.

همچنین تفاهنامه دبیرخانه دانشجویی قرارگاه پیشرفت و آبادانی نیز امضاء شد.

دبیرخانه دانشجویی قرارگاه پیشرفت و آبادانی نیز با حضور فرمانده سپاه کربلا مازندران،مسئول بسیج دانشجویی و جمعی از مسئولین بسیج دانشجویی و گروههای جهادی  در بسیج دانشجویی مازندران افتتاح و آغاز بکار کرد.

ارسال نظرات