خبرهای داغ:
فرمانده پایگاه خادم‌الشهدا خبر داد
فرمانده پایگاه خادم‌الشهدا حوزه شهید قربانی قم از اعزام 350 نفر به عنوان خادم افتخاری به مناطق عملیاتی غرب و جنوب کشور خبر داد.
کد خبر: ۸۸۶۵۲۱۷
|
۰۶ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۹:۴۴
اعزام 350 خادم افتخاری به اردوهای راهیان نور
حجت‌الاسلام عرفان قمی امروز در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در قم، با اشاره به اینکه راهیان نور یک حرکت فرهنگی بزرگ در سطح ملی است، مطرح کرد:‌ تاثیرگذاری این حرکت به میزانی است که برخی از توریست‌های خارجی نیز از اردوهای راهیان نور استقبال کرده‌اند.

وی با تاکید بر اینکه اقشار و بخش‌های مختلف جامعه باید در راستای برگزاری مطلوب اردوهای راهیان نور مشارکت داشته باشند، اضافه کرد: افرادی که در سفرهای راهیان نور چند روز مهمانان شهدا هستند سختی‌های بسیاری را تحمل می‌کنند اما شیرینی ارتباط با شهدا سبب فراموشی سختی‌ها می‌شود.

فرمانده پایگاه خادم‌الشهدا حوزه شهید امرالله قربانی خاطرنشان کرد: این پایگاه با هماهنگی ناحیه امام حسین (ع) سپاه امام علی بن‌ابیطالب(ع) برای خدمت به زائران راهیان نور نزدیک به 250 نفر را به عنوان خادم افتخاری در قالب 6 کاروان به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام کرده است.

وی با بیان اینکه خواهران و برادران بسیجی به شیوه مطلوبی توانستند در اردوهای راهیان نور به زائران شهدا خدمت‌رسانی داشته باشند، تصریح کرد: این افراد در سفرهای هفت الی 10 روزه به یادمان‌های شهدا و اردوگاه‌ها اعزام می‌شوند؛ خادمان شهدا مورد عنایت ویژه شهدا قرار می‌گیرند به همین علت برای تحمل سختی‌ها هیچ چشم‌داشت مادی نداشته و فقط به ارتقاء روحیه معنوی خود فکر می‌کنند.

قمی با اشاره به اینکه برنامه‌ریزی‌های لازم برای مرحله دوم اعزام خادمان راهیان نور در حال انجام است، اظهار کرد: بیش از 100 نفر خادمان شهدا در مرحله دوم به مناطق عملیات غرب کشور اعزام خواهند شد.

برگزاری حلقه های معرفت، برپایی مراسم های مذهبی و روایت‌گری از خاطرات هشت سال دفاع مقدس از ویژه برنامه‌هایی است که برای خادمان راهیان نور دنبال می‌شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها