مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه خاتم:

فتح خرمشهر مقدمه ی فتح کشورهای مستکبر جهان است

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه خاتم فتح خرمشهر را سرآغازی جهت فتح کشورهای مستکبر و پیروزی مسلمین جهان خواند .
کد خبر: ۸۸۶۵۲۱۸
|
۰۶ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خاتم، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه خاتم در جمع پرسنل این ناحیه با تبریک فرا رسیدن سالروز فتح خرمشهر یاد و خاطره شهدای حماسه آزاد سازی خونین شهر و عملیات بیت المقدس را گرامی داشت .

حجه الاسلام والمسلمین خوشنام در ادامه با اشاره به سخنی از حضرت امام خمینی ( ره ) که فرمودند خرمشهر را خدا آزاد کرد به بیان شرایط و ویژگی های عجیب آن زمان و فجایعی که از سوی دشمنان ظالم و دست نشانده های امریکا صورت گرفت پرداخت .

وی در ادامه با بیان اینکه با یاری اهل بیت و رهبری رهبر کبیر انقلاب و دلاورمردی های نیروهای مسلح ، مردم و بسیج خرمشهر آزاد شد باید هرساله این روز را گرامی داشت و این درس را گرفت که با تکیه بر خداوند می توان پیشرفت کرد و انجام امورات در دست خداست .

صادق خوشنام در ادامه با بیان اینکه باید دشمنان اسلام را مانند خانه عنکبوت فرض کرد ، افزایش ایمان و توکل به خدا را زمینه ساز پیروزی دانست و خاطر نشان کرد : فتح خرمشهر مقدمه ای بر فتح تمام کشورهای مستکبر جهان و پیروزی مسلمین است .

ارسال نظرات