خبرهای داغ:
با هدف کمک به خانواده زندانیان؛

همایش «نسیم مهر» در همدان برگزار شد

همایش «نسیم مهر» و مجمع عمومی سالیانه انجمن حمایت زندانیان با هدف کمک به خانواده زندانیان در همدان برگزار شد.
کد خبر: ۸۸۶۵۲۶۸
|
۰۶ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۸:۲۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، همایش نسیم مهر و مجمع عمومی سالیانه انجمن حمایت زندانیان همدان با حضور کامران حمزه دادستان همدان، حسن محمد یاری مدیر کل زندان های همدان و جمعی از مسئولان اجرایی، قضایی، خیرین و جمعی از خانواده‌های مددجویان استان در تالار میلاد انجمن حمایت زندانیان همدان برگزار شد.

آیت الله طاهری از اساتید حوزه های علمیه و دانشگاه های استان در این همایش ضمن بیان روایات و مطالبی ارزشمند در خصوص لزوم انفاق به فقرا و نیازمندان به ویژه خانواده های بی بضاعت و آبرومند زندانیان عنوان کرد: همه ما باید با الگوبرداری از سیره عملی اهل بیت عصمت و طهارت (ع)، همیشه نیازهای خانواده های زندانیان را از دو منظر مادی و معنوی مورد توجه قرار دهیم و همواره از کمک های فرهنگی و معنوی به این قشر آسیب پذیر از جامعه غفلت نکنیم و از هرگونه کمکی در خصوص رفع نیازمندی های مادی آنان نیز دریغ نکنیم.

دادستان همدان نیز در ادامه در خصوص جشن نسیم مهر و مجمع عمومی انجمن به ارائه سخنانی در جهت حمایت از خانواده زندانیان پرداخت.

در پایان مراسم از تعدادی از مسئولین و خیرین مرتبط با انجمن به دلیل همیاری و همکاری مناسب در سال 95 با انجمن با اعطای لوح سپاس تقدیر به عمل آمد و همچنین به تعداد چهار نفر از همسران نمونه مددجویان تحت پوشش انجمن کمک هزینه اشتغال هریک به مبلغ 5 میلیون ریال اهداء شد.

انتهای پیام/


ارسال نظرات
آخرین اخبار