خبرهای داغ:
عضو مجلس خبرگان رهبری؛

رژیم آل خلیفه بداند که ظلم و ستم عاقبت ندارد/ به توفیق الهی مردم بحرین پیروز خواهند شد

عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: یقینا مردم انقلابی بحرین در برابر ظلم و ستم نسبت به علمان دینی خود آرام نخواهند نشست و به توفیق الهی پیروز خواهند شد.
کد خبر: ۸۸۶۵۲۸۵
|
۰۶ خرداد ۱۳۹۶ - ۲۰:۵۶
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، حجت الاسلام والمسلمین عسگر دیرباز با اشاره به تجاوز وحشیانه و غیرانسانی رژیم آل خلیفه در مقابل رفتار مسالمت‌آمیز جمعی از جوانان بحرینی و هتک حرمت به منزل شیخ عیسی قاسم گفت: حکومت بحرین با این اقدام نسنجیده بار دیگر نشان داد که با پشتیبانی آل سعود به جای استیفای حقوق مردم تنها به فکر سرکوب و کشتار معترضان حکومت خود است.

وی افزود: درحالی که اگر قایل به دمکراسی باشند باید یک همه پرسی در این کشور صورت گیرد تا مردم اگر اعتراضی به ساختار حکومت دارند بررسی شود.

عضو مجلس خبرگان رهبری این حرکت جنایتکارانه حکومت بحرین را در واکنش به چراغ سبز دولت عربستان همزمان با سفر ترامپ به منطقه عنوان کرد و اظهار داشت: رژیم آل خلیفه باید بداند که ظلم و ستم عاقبت ندارد و دیر یا زود به دست افراد انقلابی و مردم بحرین تعیین و تکلیف خواهند شد.

حجت الاسلام و المسلمین دیرباز با محکوم کردن هتک حرمت منزل شیخ عیسی قاسم عالم بحرین خاطرنشان کرد: یقینا مردم انقلابی بحرین در برابر ظلم و ستم نسبت به علمان دینی خود آرام نخواهند نشست و به توفیق الهی مردم بحرین پیروز خواهند شد.

ارسال نظرات