محمدی: برخی مفاد سند ۲۰۳۰ مغایر با قوانین نظام اسلامی است

معاون سیاسی استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به سند ۲۰۳۰ گفت: از مفاد این سند آگاهی دقیق و کافی ندارم اما از مسوولان کشوری شنیدم که جمهوری اسلامی چنین سندی را امضا نکرده چرا که برخی از بندهای سند مغایر با قوانین نظام است.
کد خبر: ۸۸۶۵۳۱۷
|
۰۶ خرداد ۱۳۹۶ - ۲۳:۰۶
فتاح محمدی امروز در نشست شورای امر به معروف و نهی از منکر با تبریک حلول ماه مهمانی خدا اظهار کرد: در آیات و روایات فراوانی بر انجام فریضه مهم امر به معروف و نهی از منکر تاکید شده است.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه همه در تبیین و گسترش این فریضه موظف و مکلف هستیم، گفت: دوام جامعه اسلامی در گروی انجام این فریضه است و جامعه‌ای که در آن منکرات رو به زوال است جامعه پویا و زنده خواهد بود.

وی تصریح کرد: با توجه به اینکه در ماه مبارک رمضان قرار داریم همه احساس مسؤلیت کنیم و در برابر روزه خواری و سایر منکرات در جامعه واکنش نشان دهند.

محمدی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به سند ۲۰۳۰ افزود: از مفاد این سند آگاهی دقیق و کافی ندارم اما از مسوولان کشوری شنیدم که جمهوری اسلامی چنین سندی را امضا نکرده چرا که برخی از بندهای سند مغایر با قوانین نظام است.

این مسوول با بیان اینکه اشاعه یک منکر از خود منکر بدتر است، افزود: مگر می شود وزیر و مدیری در سطح نظام جمهوری اسلامی چنین سند ضد ارزشی را امضا کند.

معاون استاندار تصریح کرد: اگر مسوولی در نظام جمهوری اسلامی چنین مباحثی را بپذیرد مردم این موارد را نمی پذیرند و چنین فردی را نمی بخشند.

وی خاطرنشان کرد: اگر کسی در نظام اسلامی ایران چیزی مغایر با مبنای الهی و اخلاقی ملت ایران را بپذیرد صلاحیت حضور در نظام جمهوری اسلامی را ندارد.

ارسال نظرات