رئیس مرکز فنی حرفه ای شهرستان دهگلان با بیان اینکه توجه آموزشهای مهارتی کلید توسعه، تولید و اشتغال پایدار می باشدف افزود: این مرکز اقدام به برگزاری کلاسهای مهارتی برای ساکنان روستاهای بخش مرکزی دهگلان نموده است.
کد خبر: ۸۸۶۵۳۵۳
|
۰۷ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۸:۰۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، محمد مهدی محمد نیا رئیس مرکز فنی حرفه ای شهر ستان دهگلان در گفتگویی ضمن تبریک ماه  پر خیر و برکت رمضان از برگزاری دوره های مختلف  مهارتی  درروستاهای این شهرستان خبر داد.

 

وی افزود:در راستای نامگذاری امسال بنام سال اقتصادمقاومتی، تولیدواشتغال از سوی مقام معظم رهبری و توجه به اینکه آموزشهای مهارتی کلید توسعه، تولید و اشتغال پایدار می باشد ،مرکز آموزش فنی و حرفه ای دهگلان اقدام به برگزاری کلاسهای مهارتی برای ساکنان روستاهای بخش مرکزی شهرستان نموده است.


محمدنیا با بیان اینکه این آموزشها با رویکرد اشتغال پایدار روستائیان و همچنین ارتقاء مهارتهای شغلی برگزار می گرددتوسعه آموزشهای مهارتی در روستاها را از اهداف اصلی سازمان آموزش فنی و حرفه ای برشمرد.


 
وی افزود: با توجه به اینکه بیشترین جمعیت شهرستان در روستاها ساکن می باشند  این مرکز مطابق برنامه در سال 96 حضور گسترده ای در جهت ارائه آموزش های مهارتی در روستاهای این شهرستان خواهد داشت.

ارسال نظرات