خبرهای داغ:
مسابقات پرس سینه قهرمانی باشگاه های استان اصفهان به میزبانی هیات بدنسازی و پرورش اندام شهرستان برخوار با حضور باشکوه ۲۳۵ ورزشکار از سراسر استان اصفهان در سالن ورزشی تختی دولت آباد برگزار شد.
کد خبر: ۸۸۶۵۳۸۲
|
۰۷ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۸:۰۶
به گزارش خبرنگار بسیج از برخوار؛ مسابقات پرس سینه قهرمانی باشگاه های استان اصفهان به میزبانی هیات بدنسازی و پرورش اندام شهرستان برخوار با حضور باشکوه ۲۳۵ ورزشکار از سراسر استان اصفهان در سالن ورزشی تختی دولت آباد برگزار شد.
در رده نوجوانان باشگاه امید نجف آباد با کسب ۶۹ امتیاز مقام اول، باشگاه پارس دولت آباد برخوار با کسب ۶۳ امتیاز مقام دوم و باشگاه قهرمان شهرضا با کسب ۶۰ امتیاز مقام سوم را به خود اختصاص داد و در رده جوانان نیز باشگاه پارس دولت آباد با کسب ۶۴ امتیاز مقام اول، باشگاه قدرت نجف آباد با کسب ۶۰ امتیاز مقام دوم و گلدیس شاهین شهر با کسب ۵۵ امتیاز مقام سوم را از آن خود کرد.

باشگاه قهرمان شهرضا مقام اول، باشگاه امید نجف آباد مقام دوم و باشگاه گلدیس شاهین شهر نیز مقام سوم را در رده بزرگسالان کسب کردند و در رده پیشکسوتان؛ باشگاه فراتن دستگرد برخوار با کسب ۱۴۸ امتیاز مقام اول، باشگاه پوریا اصفهان با کسب ۸۱ امتیاز مقام دوم و باشگاه مردان آریایی اصفهان با کسب ۶۵ امتیاز مقام سوم را به خود اختصاص دادند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها