بوشهر-اسکندری در ادامه به آفتها و آسیبهای انقلاب اشاره کرد و گفت : یکی از موضوعاتی که امروز در بدنه اجرایی کشور به شکل نگران کننده ای خود را نشان داده است استفاده ابزاری از نام و اندیشه امام (ره) است .
کد خبر: ۸۸۶۵۴۰۶
|
۱۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۷

به گزارش  خبرگزاری بسیج از شهرستان دشتی، فرمانده حوزه مقاومت ولیعصر(عج) شهر کاکی در جمع اعضای ستاد بزرگداشت ارتحال امام (ره) کاکی با اشاره به نقش بی بدیل امام در پیدایش و تثبیت نظام اسلامی و هدایت انقلاب گفت: امام(ره) ، بنیانگزار مردمی ترین و اثرگزارترین انقلاب دنیاست و بیداری امروز دنیای اسلام مرهون اندیشه ی ناب آن شخصیت بی نظیر است .

عبداله اسکندری در ادامه به آفتها و آسیبهای انقلاب اشاره کرد و گفت : یکی از موضوعاتی که امروز در بدنه اجرایی کشور به شکل نگران کننده ای خود را نشان داده است استفاده ابزاری از نام و اندیشه امام (ره) است .

وی توجه به اندیشه های امام را از ضروری ترین نیازها دانست و تصریح کرد : بازگشت به اندیشه و سیر و سلوک سیاسی امام (ره) ، ضرورت امروز کشور در عرصه مدیریتی و اجرایی است. .

وی تاکید کرد : نباید تنها به یاد امام در پشت تریبونها بسنده کرد بلکه باید پیروی از مشی سیاسی امام (ره) ملاک ارزیابی و درستی رفتار مسئولان قرار گیرد .


ارسال نظرات