آموزش شیوه‌های مناسب اقتصاد مقاومتی با رویکرد کار‌آفرینی در اولویت کلاس آموزشی فعالان قرآنی است.
کد خبر: ۸۸۶۵۴۰۷
|
۰۷ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۲
به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، حجت‌الاسلام غلام‌حسین ذاکری‌خطیر  در مراسم تجلیل از مربیان قرآنی سوادکوه با اشاره به اینکه ماه رمضان ماه نور است و نزول قرآن در این ماه از برجستگی‌های بزرگ آن است، گفت: برگزاری برنامه‌های مختلف قرآنی در مناطق شهری و روستایی با محوریت تقویت آموزه‌های دینی و قرآنی انجام می‌شود.

وی با اشاره به اینکه کانون قرآن برنامه‌های مختلفی را برای ماه رمضان برنامه‌ریزی کرد، افزود: برگزاری محافل قرآنی، اجرای طرح با قرآن در رمضان، اجرای طرح جز‌خوانی و گفتمان‌های دینی و قرآنی در تبلیغات اسلامی سوادکوه  برنامه‌ریزی شد.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان‌های سوادکوه و سوادکوه‌شمالی بیان کرد: در سال اقتصاد مقاومتی و تولید و اشتغال قرار داریم و برنامه‌ریزی‌های مختلف برای نهادینه‌شدن آن در جامعه است و گفتمان اقتصاد مقاومتی برای فعالان قرآنی در راستای اجرایی‌شدن دغدغه‌های مقام معظم رهبری اجرایی می‌شود.

این مسؤول به ارتباط خانواده‌ها با مراکز قرآنی و شرکت آنان در کلاس‌های مختلف دینی و قرآنی اشاره و خاطر‌نشان کرد: انتقال آموزه‌های مختلف اقتصاد مقاومتی و لزوم صرفه‌جویی خانواده‌ها و اجرای صحیح مصرف بهینه در جامعه از اولویت‌های مراکز و مربیان قرآنی است.

ذاکری‌خطیر از برگزاری جلسه ویژه و کاربردی مدیران و مربیان قرآنی با کار‌آفرینان موفق اقتصادی خبر داد و اظهار کرد: آموزش شیوه‌های مناسب اقتصاد مقاومتی با رویکرد کار‌آفرینی در اولویت کلاس آموزشی فعالان قرآنی است.

وی به تجلیل از مربیان قرآنی اشاره کرد و با بیان اینکه شغل معلمی قرآنی دارای ارزش و عظمت بالایی است، اظهار کرد: آموزش سطوح مختلف قرائت، حفظ، مفاهیم و تربیت کادر متخصص از اولویت‌های آموزشی مراکز قرآنی است.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان‌های سوادکوه و سوادکوه‌شمالی به تهیه 12 ملاک برای تعیین مربیان قرآنی برتر در سوادکوه خبر داد و افزود: برگزاری کلاس‌های عمومی و تخصصی، شرکت در جلسات اداری و اجرای طرح‌های قرآنی از مهم‌تر‌ین شاخص‌های ارزیابی کانون قرآن اداره تبلیغات اسلامی شهرستان‌های سوادکوه و سوادکوه‌شمالی بود.

ذاکری‌خطیر به 10 مربی برتر کانون قرآن اداره تبلیغات اسلامی شهرستان‌های سوادکوه و سوادکوه‌شمالی اشاره کرد و گفت: فرشته نوری، فرشته کریمی، طلعت رمضانی، ناهید اشکیود، فیروزه بهرام زاد، زینب تراب، مریم اسدی، سکینه اسکندری، رحیمه باقری و سید‌مجتبی هاشمی به ترتیب به عناوین برتر دست یافتند.


ارسال نظرات
پر بیننده ها