امسال سه یادواره شهدای محوری در مازندران برگزار می‌شود که یادواره شهدای ورزشکاران غرب استان، یادواره شهید شاخص ورزش مازندران(شهید علی مهربانیان) و یادواره شهدای ورزشکار مدافع حرم کشور با حضور بیش از 300 خانواده شهداء از جمله آن است.
کد خبر: ۸۸۶۵۴۲۰
|
۰۷ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۰
به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، سیدجواد حسینیان در جمع خبرنگاران با بیان اینکه هدف اصلی ما تقویت روحیه پهلوانی و اخلاق‌مداری در ورزش استان است، اظهار کرد: با وجود اینکه کار سختی پیش‌رو داریم ولی تمام تلاش ما این است این کار را انجام دهیم.

وی افزود: از سال 81 که سازمان بسیج ورزشکاران مازندران شکل گرفت تا سال  92، 6 هزار و 300 نفر جذب داشتیم.

مسؤول سازمان بسیج ورزشکاران سپاه کربلای مازندران تصریح کرد: در حال حاضر بیش از 14 هزار نفر عضو داریم یعنی در حدود 8 هزار نفر در کمتر از سه سال گذشته جذب شدند و این نشان می‌دهد علاقه و توجه ورزشکاران به بسیج بیشتر شده است.

این مسؤول با بیان اینکه ورزشکاران ما بسیجی و ولایت‌مدار هستند، تصریح کرد: در مجموع نزدیک به 400 حلقه شجره طیبه صالحین ویژه برادران و 160 حلقه صالحین خواهران را در سراسر استان با هدف تقویت روحیه ورزشکاری ایجاد کردیم.

حسینیان ادامه داد: سال گذشته به 500 مربی زن و مرد در سراسر استان آموزش دادیم و امسال هم برای آنان برنامه داریم.

وی افزود: در هر شهرستان به ازای هر کانون یک مربی صالحین و در استان سرمربی صالحین داریم که این سرمربی هر دو ماه با مربیان شهرستانی جلسه برگزار می‌کنیم .

مسؤول سازمان بسیج ورزشکاران سپاه کربلای مازندران با بیان اینکه شرکت ورزشکاران بسیجی در مسابقات قرآنی کشور، دیدار با علمای کشور و استان از برنامه‌ها در بسیج ورزشکاران بوده است، اظهار کرد: دیدار با پیشکسوتان که نادیده گرفته شده بودند و زمانی مطرح بودند را احیاء کردیم.

این مسؤول ادامه داد: دیدار با قهرمانان، دیدار با محسنین ورزشکاران و خانواده‌های شهداء از دیگر برنامه‌های بسیج ورزشکاران بوده است.

حسینیان با بیان اینکه یکی از کارهای بزرگی که از زمان شهدای غواص انجام شد تقدیم مدال‌های قهرمانان المپیک و جهانی به خانواده شهدا بود، اظهار کرد: ترافیک اهداء مدال داشتیم و هیچ استانی به اندازه مازندران در این امر پیش‌تاز نبود و این نشان می‌دهد ورزشکاران ما شهدا را درک کردند.

وی افزود: در تمام مجموعه‌های ورزشی استان نمازخانه مناسبی نداشتیم و سال گذشته به تمام ادارات ابلاغ شد که باید در یکی از اماکن محوری ورزش شهرستان یک نمازخانه پیش‌بینی شود که بیشتر شهرستان‌ها انجام دادند.

مسؤول سازمان بسیج ورزشکاران سپاه کربلای مازندران تصریح کرد: اعزام گروه‌های مختلف موتورسوار و دوچرخه‌سوار در ایام ولادت امام رضا(ع) و رحلت امام راحل، تجلیل از قهرمانان المپیک و جهانی، اعزام به راهیان نور در چهار مرحله، برگزاری یادواره شهدای مدافع حرم ورزشکار، همایش دخترانه «من زنده‌ام» و همایش اخلاق ویژه مربیان ورزشی از دیگر برنامه‌های ما در سازمان بسیج ورزشکاران است.

حسینیان با بیان اینکه بسیج ورزشکاران در تمام شهرستان‌های مازندران به جزء کلاردشت و سوادکوه شمالی صدرصد فعال و مستقر شدند، گفت: امسال سه یادواره شهدای محوری در مازندران برگزار می‌شود که یادواره شهدای ورزشکاران غرب استان، یادواره شهید شاخص ورزش مازندران(شهید علی مهربانیان) و یادواره شهدای ورزشکار مدافع حرم کشور با حضور بیش از 300 خانواده شهداء از جمله آن است.


ارسال نظرات
پر بیننده ها