خبرهای داغ:
به همت بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی شاهرود

برگزاری اولین سمپوزیوم سلول های بنیادی و طب بازساختی شاهرود+تصاویر

اولین سمپوزیوم سلول های بنیادی و طب بازساختی شاهرود به همت بسیج دانشجویی برگزار شد.
کد خبر: ۸۸۶۵۴۵۶
|
۰۷ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، اولین سمپوزیوم سلول های بنیادی و طب بازساختی شاهرود به همت بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی شاهرود به مدت یک روز در تالار پورسینای این دانشگاه برگزار شد.

کوثر میرجلیلی از مسئولین برگزاری همایش در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در شاهرود با اشاره به برگزاری این سمپوزیم اظهار کرد: این اولین سمپوزیم در استان سمنان است که در دانشگاه علوم پزشکی شاهرود به همت دانشجویان و معاونت پژوهشی و آموزشی دانشگاه و بسیج دانشجویی و انجمن سلول های بنیادی برگزار شد.

وی افزود: اساتید این دوره از گروه تشریح و آنوتومی دانشگاه شهید بهشتی تهران دکتر عباس پیریایی و دکتر علی آقایی هستند که به ارائه مباحث تخصصی پیرامون سلول های بنیادی پرداختند.

میرجلیلی خاطرنشان کرد: در پایان هم دو ورک شاپ جداسازی و کشت سلول ها و جداسازی و کشت سلول های بنیادی از بندناف که توسط اساتید ارائه شد و دانشجویان شرکت کننده نیز سوالات و مباحث خود را مطرح نمودند.

این مسئول برگزاری همایش با اشاره به محورهای این سمپوزیم گفت:مقدمه ای بر سلول های بنیادی،علوم پایه، کاربردهای بالینی، تکنولوژی سالول های بنیادی، طب بازساختی برای رژنریت کبد، سلول های بنیادی عصبی و بیماری neuro-degenerative از محوزهای همایش بوده است.

وی تصریح کرد: این همایش دارای افتتاحیه و اختتامیه بود و در پایان نیز مسابقه ای درباره موضوعات تئوری مطرح شده در همایش برگزار و به سه نفر اول جوایزی به رسم یادبود اهدا شد.

 
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار