پژمان‌فر در گفتگو با «بسیج»:

تحریم‎های جدید امریکا نتیجه دیپلماسی لبخند است/ لزوم تجدیدنظر دولت در برخورد با دشمنان

پژمان‌فر گفت: اگر ما در مقابله با امریکا و کشورهایی که حقوق ما را رعایت نکردند با ادبیات لبخند برخورد کنیم نتیجه آن همین وضع تحریم‌هایی است که مشاهده می‎کنیم.
کد خبر: ۸۸۶۵۴۵۸
|
۰۷ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۹
حجت‌الاسلام نصرالله پژمان‌فر نماینده مردم مشهد در مجلس و رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری بسیج با اشاره به تصویب طرح جامع تحریم‎های ایران در کمیته روابط خارجی سنا عنوان کرد: اگر ما در مقابله با امریکا و کشورهایی که حقوق ما را رعایت نکردند با ادبیات لبخند برخورد کنیم نتیجه آن همین وضع تحریم‌هایی است که مشاهده می‎کنیم.

رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس در ادامه این مطلب تاکید کرد: دیپلماسی مقاومت، ایستادگی و پایداری از ادبیاتی بوده که باتوجه به آن توانستیم نتایج بسیار زیادی را در عرصه‎های مختلف بین‎المللی و داخلی داشته باشیم.

نماینده مردم مشهد در مجلس با ابراز تاسف از دیپلماسی و ادبیات دولت یازدهم در مقابله با امریکا و دیگر کشورهای غربی تصریح کرد: امروز برخی علیرغم شکست چندین باره ادبیاتی که فقط و فقط باید پای میز مذاکرات با باج دادن به طرف مقابل و در صورت اصرار بیشتر باج بیشتر دادن بتوانیم حقوق خود را تضمین کنیم، مسیر خود را ادامه می‎دهد که باید نسبت به این موضوع مراقبت‎های لازم را داشته باشیم.

پژمان‌فر در خاتمه خاطر نشان کرد: لذا این الزام وجود دارد که دولت روند خود را اصلاح کند در غیر این صورت ما نگران این هستیم که دولت با این ادبیات خود در مقابله با امریکا، فضای جامعه را با چالش‎های بسیاری مواجه کند همچنان‎که این روند دولت چالش‎های زیادی را برای کشور پیش آورده است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار