مسئول عقیدتی سیاسی سپاه کلیبر:

لحظه های رمضان بهترین لحظه/ باید در رمضان به فکر فقرا بود

مسئول عقیدتی سیاسی سپاه کلیبر در گردهمایی تبیین فرهنگ نهادی این ناحیه ضمن تبریک ماه رمضان، گفت: ماه رمضان بهترین ماه و روزهایش بهترین روز و لحظه هایش بهترین لحظه می باشد چراکه حتی نفس کشیدن و یا خوابیدن هم عبادت به شمار می رود.
کد خبر: ۸۸۶۵۴۷۱
|
۰۷ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجانشرقی، حجت الاسلام سیف الله نجفی اظهار داشت: روزه سپر آتش و غضب الهی است و موجب روسیاهی شیطان می شود و انسان را به سوی تقوای الهی سوق می دهد ولی انسان باید از هر حیث روزه باشد یعنی باید با طهارت درونی و نورانیت قلبی و برای تقرب به خدا روزه بگیرد.

وی خاطرنشان کرد: روزه دار واقعی باید زبانش، قلمش، گوشش، رفتارش، نگاهش و تمام اعضای و جوارحش در مسیر حق و الهی قرار گیرد و کسی از طرف او مورد آزار و ستم قرار نگیرد و یا آبروی مومنی را بی جهت خدشه دار نکند چراکه طبق احادیث ریختن آبروی مومن مثل ریختن خونش است.

حجت الاسلام نجفی به انفاق و صدقه نیز اشاره و بیان کرد: در ماه رمضان باید به فکر فقرا بود و احسان نیکی و انفاق را بیش از پیش عمل کرد چون اینکار کمر شیطان را می شکند و اگر بتوانیم روحیه همکاری و تعاون را هم در بین خود نهادینه کنیم سلطه شیطان از بین می رود.

مسئول عقیدتی سیاسی سپاه کلیبر را مهم خواند و افزود: ساده زیستی به معنی این نیست که ما تلاش نکنیم و از نظر مادی، ثروت و اندوخته ای نداشته باشیم بلکه باید به جای اشرافی گری و چشم هم چشمی، دارایی و ثروت خود را در جهت رسیدگی به فقرا و احسان و انفاق بکار گیریم یعنی دردی از دردهای جامعه را پوشش دهیم و در جهت حل مشکلات جامعه و رسیدگی به نیازمندان مدیریت کنیم.

ارسال نظرات
آخرین اخبار