موسی زاهدی
مسئول تعلیم و تربیت بسیج ناحیه میناب:
مسئول تعلیم و تربیت بسیج ناحیه میناب با بیان اینکه ماه رمضان را به بزرگیش باید درک کرد گفت: ماه رمضان ماه بخشش، رحمت و فضل الهی است.
کد خبر: ۸۸۶۵۴۷۶
|
۰۷ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از میناب؛ حجت الاسلام محمد جواد زارعی مسئول تعلیم و تربیت بسیج ناحیه میناب فضل خدا را همان بخشش بیکران و رحمت الهی برشمرد و طبق بیان امام صادق(ع) وقتی روز قیامت به پا می‌شود، خداوند رحمتش را پراکنده سازد، چنانچه حتی ابلیس نیز طمع در رحمت او می کند (از امید به فضل خدا) اشاره کرد.

حجت الاسلام زارعی افزود: خدای باری تعالی با فضل بیکران خویش درهای رحمت را به روی همه بندگان گشوده است تا با عبادت و بندگی ذات اقدس الهی خود را از بند اسارت دنیا و لذت‌های شهوانی آن رهایی بخشیده و مقرب درگاهش شوند.

مسئول تعلیم و تربیت بسیج سپاه میناب اظهار داشت: در تمام سال، ماهی به عظمت و برکت رمضان نیست، رمضان ماهی است که خداوند آن را برای اهدای بالاترین هدیه خود به جهان بشریت یعنی قرآن مجید برگزیده است.

وی خاطر نشان کرد: ماه رمضان، بهار عبادت و ماه تعلیم و تربیت، طهارت و پاکی است و توبه، استغفار و دعا از جمله تاکیدات این ماه شریف است که برای انسان نعمت بزرگی است.
این مقام مسئول در پایان تاکید کرد: راهکار اصلی کسب رضایت، انجام وظایف شرعی بوده و اساسی‌ترین آنها انجام واجبات و ترک محرمات است.

ارسال نظرات