خبرهای داغ:
فرمانده انتظامی شهرستان آوج از حمله یک قلاده گرگ وحشی و مصدومیت پنج نفر از اهالی روستا در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۸۸۶۵۴۹۱
|
۰۷ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۰

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، سرهنگ " منصور خدایی" فرمانده انتظامی شهرستان آوج، در بیان جزئیات این خبر اظهار کرد: در پي اعلام اورژانس شهرستان آوج با مرکز فوریت های پلیسی 110 مبني بر حمله يك قلاده حيوان وحشي در "روستاي "قهوج" از توابع بخش مركزي آوج و مجروح شدن سه نفز از اهالی این روستا ، هماهنگی های لازم با محیط زیست شهرستان آوج جهت بررسی موضع انجام گرفت.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه دو مرد و یک زن از اهالی روستای قهوج در حمله گرگ وحشی به شدت مجروح و به مراکر درمانی منتقل شدند افزود: یک تیم از عوامل اداره محیط زیست جهت بررسی موضوع بلافاصله به محل اعزام که در حین بررسی موضوع از اهالی روستای "خروسدره " از توابع بخش مرکزی آوج نیز طی تماسی از حمله یک قلاده گرگ وحشی و زخمی کردن دو نفز از اهالی این روستا خبر دادند.

فرمانده انتظامی شهرستان آوج اضافه کرد: بلافاصله عوامل اداره محيط زيست شهرستان آوج پس از کسب این خبر در محل حاضر و با مشاهده گرگ وحشی با شلیک اسلحه این گرگ را از پای درآوردند.

سرهنگ خدایی تصریح کرد: چهار نفر از مصدومان در مراکز درمانی شهرستان آوج مداوا و ترخیص و یک نفر دیگر به علت شدت جراحات وارده بر سر و صورت به بیمارستانی در استان جهت انجام درمان منتقل شد.

1001/پ20/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها