خبرهای داغ:
منابع امنیتی عراق از کشته شدن ۴۹ نفر از عناصر گروه تروریستی داعش در حملات هوایی به استان کرکوک و استان نینوا خبر دادند.
کد خبر: ۸۸۶۵۵۱۶
|
۰۷ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۰

به گزارش خبرگزاری بسیج، یک منبع امنیتی در استان کرکوک در شمال عراق از کشته شدن ۲۰ عنصر گروه تروریستی داعش در حمله ای هوایی در جنوب غربی این استان خبر داد.

این منبع تصریح کرد: جنگنده های ائتلاف شنبه شب یک مقر داعش در روستای الراویین و یک مقر دیگر را در حدفاصل دو ناحیه الریاض و الرشاد در ۳۵ کیلومتری جنوب غربی شهر کرکوک هدف قرار دادند که به کشته شدن ۲۰ نفر از عناصر این گروه منجر شد.

وی افزود: این حمله هوایی با هماهنگی با دستگاههای اطلاعاتی عراق انجام شد و ضربه سنگینی به گروه تروریستی داعش به شمار می رود.

بازداشت یک تروریست خطرناک در بغداد

یک منبع در پلیس عراق اعلام کرد که واحد اطلاعات نظامی پلیس یک تروریست خطرناک را در منطقه عرب طاحوس در ناحیه ابوغریب در غرب شهر بغداد دستگیر کرد.

وی افزود: این فرد به اتهام متعدد تروریستی مورد پیگرد دستگاه قضایی عراق بود.

کشته شدن ۲۹ تروریست در البعاج و القیروان

ستاد اطلاع رسانی جنگ در عراق از کشته شدن ۲۹ تروریست و انهدام شش خودروی آنها در حمله هوایی به دو منطقه البعاج و القیروان در غرب موصل خبر داد.

ستاد اطلاع رسانی جنگ در عراق گفت: جنگنده های ارتش عراق در حملات خود به تروریست ها در دو منطقه البعاج و القیروان ۲۹ تروریست را کشته و شش خودروی آنها از جمله یک خودروی بمبگذاری شده را منهدم کردند.

این ستاد در بیانیه خود افزود: یک تانکر داعش و دو دستگاه موتورسیکلت نیز در این حمله در آتش سوخت و یک دستگاه خودرو نیز از کار انداخته شد و انبار مهمات داعش در دو منطقه البعاج و القیروان منهدم گردید.

ارسال نظرات
پر بیننده ها