در حكمي از سوي مدير عامل شركت شهرك هاي كشاورزي كشور، صمد بهزاد به عنوان مدیرکل توسعه بازار، بازرگانی و فن آوری های نوین منصوب شد.
کد خبر: ۸۸۶۵۵۴۹
|
۰۷ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل به نقل از   آران مغان، در حكمي از سوي سید نظام الدین سجادی رییس هیأت مدیره و مدیرعامل شرکت شهرک‌های کشاورزی كشور، صمد بهزاد به عنوان مدیرکل توسعه بازار، بازرگانی و فن آوری های نوین منصوب شد.

در بخشي از اين حكم آمده است:

با توجه به تجارب و سوابق ارزشمند جنابعالي، بنا به پيشنهاد معاون محترم امور فني و اجرايي به موجب اين ابلاغ به عنوان «مدیرکل توسعه بازار، بازرگانی و فن آوری های نوین» تعيين مي گرديد. اميد است با استعانت از خداوند متعال، همكاري هيئت مديره و ساير مديران و كاركنان و رعايت قوانين و مقررات در تحقق اهداف، ماموريت ها و وظايف ابلاغي و ساير امور محوله موفق و مؤيد باشيد.

معاون فنی و صنعتی شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان و همچنین مدیرکل دفتر هماهنگی امور اقتصادی و بین الملل از جمله سوابق مهم كاري صمد بهزاد مي باشد.

گفتن است، پیش از این علی علیزاده عضو سابق هيات مديره شركت كشت و صنعت و دامپروري مغان نیز در حکمی از سوي مديرعامل شهرك هاي كشاورزي كشور به سمت «مديركل دفتر مطالعات و طراحي شهرك هاي كشاورزي» منصوب شده بود.

ارسال نظرات