عبدالله طاهری: مردم می توانند با مراجعه به ۱۳ اداره کمیته امداد در شهرستان های البرز و یا شماره تلفن گویای ۳۵۵۷ کمک های خود را برای مددجویان ارائه دهند.
کد خبر: ۸۸۶۵۶۴۵
|
۰۷ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۰
به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد استان البرز گفت: همزمان با فرارسیدن ماه مبارک رمضان ویزه برنامه هایی در کمیته امداد استان البرز در دستور کار قرار گرفته است که از جمله آنها می توان به اطعام و افطاری به مددجوهای این دستگاه اشاره کرد.
اطعام رمضانیه ۲۱ هزار خانواده مددجوی کمیته امداد در البرز/ سامانه تلفنی (۳۵۵۷) پذیرای کمک مردم
 
عبدالله طاهری جذب حامی برای طرح اکرام ایتام و محسنین را از جمله دستور کار مهم دیگر کمیته امداد در ماه مبارک رمضان عنوان کرد و افزود: اجرای طرح مفتاح الجنه با مضمون تفقد و دلجویی از خانواده های مددجو و اجرای ویژه برنامه های جشن رمضان از جمله گلریزان در ماه میهمانی خدا را در برنامه خواهیم داشت.

وی با اشاره به اینکه همزمان با روز قدس و آخرین جمعه ماه مبارک رمضان کمک های کردمی برای مردم مظلوم فلسطین جمع اوری می شود اظهار داشت: جمع آوری فطریه برای خانواده های مددجویان و اجرای طرح همیان مولا از جمله برنامه های دیگری است که توسط کمیته امداد اسان البرز دنبال می شود.

طاهری با تاکید بر اینکه کیمته امداد استان البرز پذیرای وجوه نقدی مردم در راستای افطاری و اطعام مددجویان است تصریح کرد: مواد غذایی و جیره خشک، غذای گرم آماده و یا اظعام توسط برخی تالارها، رستوران ها و … می تواند کمکی به مددجویان کمیته امداد باشد.

وی سفره اندازی توسط خیری برای ایتام را از جمله برنامه های مهم کمیته امداد در ماه مبارک رمضان برشمرد و گفت: مردم می توانند با مراجعه به ۱۳ اداره این دستگاه در شهرستان های البرز و یا شماره تلفن گویای ۳۵۵۷ کمک های خود را برای مددجویان ارائه دهند.

معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد استان البرز در خاتمه با اشاره به اینکه ۳۶ هزار نفر در قالب ۲۱ هزار خانوار تحت پوشش کمیته امداد استان البرز هستند خاطر نشان داشت: سعی داریم در برنامه های ماه مبارک رمضان تمامی خانواده ها را تحت پوشش طرح های ضیافت الهی قرار دهیم و ۱۰۰ درصد جامعه هدف را از این ماه پر برکت بهره مند کنیم.
ارسال نظرات
پر بیننده ها