کارگاه‌های تست‌زنی با حضور اساتید برتر، برای دانش‌آموزان شهرستان ابهر پیش‌بینی شده است.
کد خبر: ۸۸۶۵۶۶۵
|
۰۷ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، مدیر آموزش و پرورش شهرستان ابهر گفت: کنکور یک مرحله تحصیلی است که دانش‌آموزان برای طی آن باید آموزش‌های لازم را دریافت کنند.

موسی رضایی با اشاره به اینکه مدارس به ویژه در مقاطع سوم و چهارم دوره دوم متوسطه در طول سال اقدام به برگزاری کلاس‌های کنکور در مدارس می‌کند، افزود: این کلاس‌ها برای آشنایی بیشتر دانش‌آموزان با نحوه طرح سوالات کنکور و یادگیری فرآیند تست‌زنی انجام می‌شود.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان ابهر از برگزاری کلاس‌های مشاوره ویژه برای توجیه اولیا و مربیان و خود دانش‌آموزان خبر داد و گفت: بسیاری از والدین و حتی خود دانش‌آموزان با نحوه برخورد با این مرحله از زندگی تحصیلی دانش‌آموزان آشنایی نداشته و نمی‌دانند چگونه با آن مواجه شوند.

رضایی همچنین به توزیع سی دی‌های آموزشی آگاهی‌بخشی در زمینه رشته‌های دانشگاهی برای دانش‌آموزان اشاره کرد و گفت: این اقدام با هدف آشنایی بیش از پیش دانش‌آموزان با این رشته‌ها برای داشتن انتخابی بهتر انجام می‌شود.

وی با اشاره به اینکه بسیاری از دانش‌آموزان با وجود تلاش‌های زیاد در طول سال موفق به کسب رتبه‌های دلخواه خود در کنکور نمی‌شوند، افزود: بخشی از این عدم موفقیت‌ها به دلیل عدم آشنایی این افراد با فرآیند تست‌زنی بوده و به همین دلیل آموزش و پرورش ابهر کارگاه‌های تست‌زنی با حضور اساتید برتر را برای دانش‌آموزان پیش‌بینی کرده است.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان ابهر با اشاره به استفاده از مشاوران مجرب برای دانش‌آموزان مدارس مختلف در طول سال عنوان کرد: این مشاوران آموزش روش‌های صحیح مطالعه در طول سال تحصیلی را به دانش‌آموزان آموزش می‌دهند.

ارسال نظرات