مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان زنجان:

برگزاری طرح قرآنی در ٢٨خانه‌های نور زنجان

طرح قرآنی ۱۴۵۱ جهت انس با آیات قرآن کریم در ٢٨ خانه نور استان طی ماه مبارک رمضان اجرا می‌شود.
کد خبر: ۸۸۶۵۶۷۴
|
۰۷ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۴
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان زنجان اجرای طرح قرآنی ۱۴۵۱ را در ٢٨ خانه نور استان عنوان کرده و گفت: هدف از برگزاری این طرح، تشویق و ترغیب عموم علاقه‌مندان جهت انس با آیات قرآن کریم، زمینه‌سازی جهت دست‌یابی به منویات مقام معظم رهبری در خصوص تربیت ١٠ میلیون حافظ قرآن، گفتمان‌سازی و تدبر در قرآن کریم و مشارکت و هم‌افزایی در اجرای برنامه‌های قرآنی با سایر نهادها و دستگاه‌های قرآنی اعلام کرد.

مرتضی مقدمی مدت زمان اجرای طرح را سه ماه عنوان کرد و افزود: این طرح از اولین روز ماه رمضان در کانون‌های مربوطه اجرا می‌شود.

وی اظهار داشت: روخوانی و روان‌خوانی، حفظ و مفاهیم سوره ملک و واقعه به عنوان محتوای طرح مورد تاکید بوده و به همین منظور کلاس‌های ١٥ تا ٢٥ نفر در محل اجرای طرح تشکیل خواهد شد.

این مقام مسئول افزود: طرح ١٤٥١ برای اجرا در ایام تابستان پیش‌بینی شده است که در ماه مبارک رمضان آغاز شده و بعد از این ماه در ایام تابستان ادامه خواهد داشت.

مقدمی با اشاره به شرکت‌کنندگان در این طرح گفت: افرادی که عضو کانون، نمازگزار مسجد و علاقه‌مند برای شرکت در کلاس‌ها هستند می‌توانند در طرح ١٤٥١ مشارکت داشته باشند.

وی مجری این طرح را کانون شهید تقی‌لو با مساعدت دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد اعلام کرد و گفت: پس از پایان ماه مبارک رمضان و اتمام جلسات آموزشی سوره مبارکه ملک، این طرح با آموزش سوره مبارکه واقعه ادامه پیدا می‌کند.

ارسال نظرات